Buď FIT

První a poslední FITNESS KNIHA – recenze čtenářů

Moje prvotina běhá po světě už nějaký ten pátek, a tak jsem na naší Facebook skupině Fitfab Strong parta poprosila několik čtenářů, zda by mi neposlali recenzi na První a poslední fitness knihu, abyste si o ní mohli udělat obrázek.

Moc děkuju všem, co se zapojili! Tady jsou vybrané recenze:

Kamila: „Hned jsem si uvědomila, kde jsem dělala chyby.“

První a poslední kniha je pro mě ta nejlepší kniha, co kdy mohla vyjít. Už když jsem viděla její desky, jsem si říkala, že to asi nebude nějaká obyčejná kniha, kterou když přečtu, se mi bude válet někde doma a už si ji nikdy nepřečtu.A taky že ne! Moc se mi na knize líbí, jak krásně je napsaná. Je vidět, že ji Andy neodflákla a dala si s ní práci. Všechno je krásně vysvětleno a ještě tak, aby to nebylo nudný.

Nejvíc se mi líbila kapitola Strava tak, jak ji neznáte, je super, jak se Andrejka rozepsala o stravování a přidala moc užitečné tipy. Touto kapitolou lidé poznají, že jíst zdravě není vůbec těžké, že neexistuje žádná superpotravina, po které by se hublo, nebo přibíralo, a že bychom na internetu neměli všemu věřit. A potom se mi ještě líbila kapitola Jak (ne)začít, u té jsem si uvědomila, co všechno jsem dříve dělala špatně. Jsou to fakt pravdivé užitečné tipy, který by si měl každý přečíst.

Na knize oceňuji to, jak jsou vyfocené a krásně popsané cvicky. Je to fakt super. Já jsem si hned uvědomila, kde jsem dělala chyby a teď už si dávám u cviků větší pozor na správné provádění. Je to moc užitečný, protože kolikrát cvik u cvičení děláme špatně a ani o tom nevíme. Kdybych měla knihu ohodnotit, dala bych jít 6/5. Je zajímá, užitečná a prostě dokonalá, tak jako celý FITFAB Strong!

Mária: „Po pár dnech jsem knížku začala číst znova.“

Knihu jsem dostala na své narozeniny od kamarádky, která s vámi taky cvičí. Bylo to příjemné překvapení. A tak jsem se pustila do čtení. Knížka se četla jedním dechem. Jak sem četla řádek po řádku, tak jsem si říkala: Já tam tu Andy úplně slyším. Ne, že jsem to četla, ale měla jsem dojem, jakobys mi tu knihu sama předčítala. To samé kapitola s Andrejkou a stravování. Pak už jsem se pustila na kapitolu o správném cvičení. Co cvik, to zkouška, jestli to dělám správně (tak aby ses na mě nemračila), až jsem se dostala k poslední stránce. A co dál? Po pár dnech jsem knížku začala číst znova. A víc hlouběji se zaměřovala na slova, myšlenky, cviky.

Co mi knížka dala? Hlavně, že mám věřit v sama sebe a cítit se dobře za každých okolností. Nehrotit situace (no co, léto a grilovačka prostě patří dohromady) a nic si nevyčítat. Zdolávat své cíle, ale nejít přes hranice, když to nejde. A hlavně jsem si vzala hodně ze správného držení těla při daných cvicích. Když teď cvičím, soustředím se na samotný cvik, a je vidět, že tělo zabírá víc než předtím, když jsem si myslela, že to dělám správně. A že s úsměvem na tváři jde všechno líp. Oceňuji tvoji vůli vůči lidem, jak jim chceš pomáhat i třeba napsáním knížky. Je stručná, ne moc tlustá. A třeba se mi líbí, že jsou tam fotky daných cviků, ale i ty nesprávně provedené.

A jestli tam je něco co se mi nelíbilo? Jo! Že nemá pokračování!

Klára: „Je to opravdu má první a poslední fitness kniha!“

Kniha mi dala to, že bych neměla řešit to, jak vypadám. Cvičit s radostí a výsledky se samy dostaví. Četla se mi krásně, bylo to příjemné čtení. Líbila se mi kapitola, kde je právě popsáno, že se nemáme vážit, nemáme na to myslet a výsledky přijdou samy.
Já bych dala např. i pár receptů od Andrejky. Vím, že tam píše, co by se mělo a nemělo, ale tak pro inspiraci.

Ocenila jsem to, že je to skutečné, ze života a že Andy chceš, aby se lidé zvedli z gaučů a začali se hýbat. Cvičení je radost, ne trápení. Vím, že u spousty lidí je to o tom, dokopat se, a hlavně o jídle. Jak píšeš, tělo se dělá v kuchyni, což je problém u většiny lidí… ta kuchyně. Bohužel i u mě, nejsem typ, co by si vážil jídlo. Holt si dávám zrovna to, na co mám chuť a to musím prostě dokázat odstranit. Vím, že když zvládnu to jídlo, půjdou dolů i kila. Líbí se mi, že mi vznikla trochu závislost na FITFAB cvičení.

Děkuji Ti za knihu s věnováním, je to opravdu má první a poslední fitness kniha!

Eliška: „Z každé kapitoly jsem si něco vzala.“

Knížka mi dala plno dalších užitných věcí ohledně cvičení a stravy. Četla se mi skvěle, šlo to úplně samo. Líbila se mi kapitola o stravě, hlavně díky tomu, že sis na to pozvala Andrejku, která ví, o čem mluví. Asi za mě nebyla žádná kapitola, která by se mi nelíbila.

Z každé kapitoly jsem si něco vzala. Oceňuji, že knížka nemá moc stránek, je v ní všechno detailně popsané, třeba provádění cviků, jak Andy nechce, abychom vypadali blbě. A vy doma taky nechcete vypadat blbě!

Tereza: „Andy ukazuje, že to jde i bez diet a mnohem zdravěji.“

Knížka se mi četla moc dobře, byla strukturovaná velmi přehledně. Super byly k daným informacím názory od nutriční terapeutky Andrejky. Knížka mi dala zase větší přehled v této oblasti zdravého životního stylu, jak provádět cviky správně.

Kdybych měla vybrat kapitolu/y která/é se mi líbila/y, tak to bude asi kapitola se cviky. Co jsem zatím viděla, je to jedna z mála knih, která tak krásně popisuje cviky, ukazuje, jak je dělat správně, efektivně provádět a vyvarovat se chybám, které by nám mohly i uškodit.

Na knížce oceňuji, že Andy neukazuje hubnutí pomoci diet, ale že to jde právě i bez nich krásně a mnohem zdravěji. Nejen díky této knížce, ale když jsem začla cvičit FITFAB Strong, jsem postupně přišla na to, né za každou cenu hubnout, ale prostě mít ze cvičení a sportu radost, užívat si to, hýbat se, dopřát si i něco dobrého a ne stále se striktně držet „zdravých“ jídel.

Kde knihu pořídíte?

Posledních 15 fitness knih mám u sebe doma a je možné je objednat s mým věnováním.

Knihu seženete také v běžných knihkupectvích nebo na e-shopech, třeba přímo na Albatros Media.

Pokud mi ještě chcete napsat recenzi, nechte mi tu komentář, budu moc ráda! Díky moc za všechny vaše milé reakce na knížku, ať už osobní, e-maily nebo zprávy na Instagramu! Moc si toho vážím a jsem ráda, že vám kniha pomáhá. Stejně jako celý program FITFAB Strong.

Díky, že mě čtete,

Už mě sledujete na Instagramu @andy.fitfab?