Makro vytvořilo online platformu pro HoReCa segment

neděle, 4. srpna 2019, 08:50 Aktuality, Retail MediaGuru

S novou digitální platformou Dish nabízí Makro zdarma digitální nástroje k vytvoření webu pro gastronomii nebo rezervační systém.

Zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Novou online platformu s názvem Dish vyvinula ve spolupráci s experty na gastronomii společnost Makro Cash & Carry ČR, jež v České republice provozuje 13 obchodů. Podnikatelům má zdarma na jednom místě poskytnout balíček služeb zaměřených na propagaci podniku, služby hostům a automatizaci provozu. Tyto nástroje jsou plně integrované, přístupné z jednoho místa, třeba i mobilního telefonu, a mají svým uživatelům pomáhat zvyšovat tržby, šetřit náklady a čas. 

„Při tvorbě globální platformy Dish jsme na úrovni centrály společnosti spolupracovali s řadou expertů na gastronomii, kteří nám pomohli vytvořit první tři nástroje, usnadňující podnikatelům každodenní práci i komunikaci se zákazníky či zaměstnanci,“ říká Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makro.

Podnikatelé najdou na platformě plánovač směn, rezervační systém pro zákazníky a nástroj pro tvorbu gastronomického webu, optimalizovaného pro mobilní telefony. „Do budoucna pak hodláme tuto platformu rozšířit o další nástroje, jako je pokladní systém, nástroj pro skladové hospodářství nebo finanční analytiku,“ dodává Romana Nýdrle. 

Novou platformou reaguje Makro na zjištění průzkumu mezi 10 tisíci zákazníky z oblasti hotelnictví a gastronomických provozů (tzv. HoReCa segment), ve kterém se mimo jiné zaměřil i na rychlost jejich webových stránek a další funkcionality. Průzkum ukázal, že více než čtvrtina (27 %) současných HoReCa webů není optimalizovaná pro mobilní telefony. Pouhých 17 % webů mělo přehledný obsah. A při prohlížení obsahu na mobilním telefonu mělo téměř 40 % webů problémy s rychlou odezvou, v případě internetového prohlížeče na počítači to bylo necelých 30 %.

Již od února loňského roku nabízelo Makro podnikatelům možnost tvorby webových stránek včetně databáze ilustračních fotografií a implementace SEO optimalizace, Dish je tak dalším rozšířením těchto služeb. Celkově členové skupiny Metro poskytují online aplikace svým zákazníkům zdarma v rámci Digitálního Klubu Metro Group od začátku roku 2018.

Digitální platforma je k dispozici ke stažení na stránkách velkoobchodu.

-zue-