TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line Foto: Ondřej Lilling

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line | Foto: Ondřej Lilling

Akumulátor je uložený v podlaze vozu, je 1,1 metru dlouhý, 1,7 metru široký a na výšku má 30 centimetrů. Nabíjení lze provádět u rychlonabíjecích stanic na stejnosměrný proud, přičemž s výkonem 40 kW se dostanete na 80 procent kapacity zhruba za hodinu. | Škoda Citigoe iV oficiálně

Akumulátor je uložený v podlaze vozu, je 1,1 metru dlouhý, 1,7 metru široký a na výšku má 30 centimetrů. Nabíjení lze provádět u rychlonabíjecích stanic na stejnosměrný proud, přičemž s výkonem 40 kW se dostanete na 80 procent kapacity zhruba za hodinu. | Škoda Citigoe iV oficiálně

Škoda Citigoe iV vychází z běžné verze, případně elektrického Volkswagenu up!, který na podzim dorazí v modernizované verzi s delším dojezdem. Nejmenší Škodovku pohání elektromotor o výkonu 61 kW a točivém momentu 210 N.m, lithium-iontová baterie však nemá kapacitu 18,7 kWh jako u současného e-upu, ale rovnou 36,8 kWh. | Škoda Citigoe iV oficiálně

Škoda Citigoe iV vychází z běžné verze, případně elektrického Volkswagenu up!, který na podzim dorazí v modernizované verzi s delším dojezdem. Nejmenší Škodovku pohání elektromotor o výkonu 61 kW a točivém momentu 210 N.m, lithium-iontová baterie však nemá kapacitu 18,7 kWh jako u současného e-upu, ale rovnou 36,8 kWh. | Škoda Citigoe iV oficiálně

Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo Foto: Ondřej Lilling

Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo | Foto: Ondřej Lilling

Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo Foto: Ondřej Lilling

Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo | Foto: Ondřej Lilling

 „ ... že Kamiq zákazníky nadchne vysokou kvalitou a mnoha praktickými prvky, jak už je pro značku Škoda typické,“  uvedl Dr. Michael Oeljeklaus, člen představenstva Škody Auto odpovědný za výrobu a logistiku.

...že Kamiq zákazníky nadchne vysokou kvalitou a mnoha praktickými prvky, jak už je pro značku Škoda typické,“ uvedl Dr. Michael Oeljeklaus, člen představenstva Škody Auto odpovědný za výrobu a logistiku.

Dnem D má být pro Kamiq 4. září 2019, od té doby už mají být nové vozy dostupné také fyzicky u oficiálních dealerů Škody.

Dnem D má být pro Kamiq 4. září 2019, od té doby už mají být nové vozy dostupné také fyzicky u oficiálních dealerů Škody.

Škoda Karoq Sportline

Škoda Karoq Sportline

Škoda Karoq Sportline

Škoda Karoq Sportline

Škoda Karoq v řezu

Škoda Karoq v řezu

Škoda Karoq v řezu

Škoda Karoq v řezu

TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW | Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW | Foto: Ondřej Kroutil

Škoda Octavia RS

Škoda Octavia RS

Škoda Octavia RS

Škoda Octavia RS

| Škoda Superb 2019 facelift Sportline

| Škoda Superb 2019 facelift Sportline

| Škoda Superb 2019 facelift Sportline

| Škoda Superb 2019 facelift Sportline

| Škoda Superb Scout Foto: Škoda Auto

| Škoda Superb Scout | Foto: Škoda Auto

| Škoda Superb Scout Foto: Škoda Auto

| Škoda Superb Scout | Foto: Škoda Auto

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG | Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Škoda Sunroq

| Škoda Sunroq

 | Škoda Sunroq

| Škoda Sunroq

| Koncept Škoda Vision iV Foto:  Ivo Herčík

| Koncept Škoda Vision iV | Foto: Ivo Herčík

| Koncept Škoda Vision iV Foto:  Ivo Herčík

| Koncept Škoda Vision iV | Foto: Ivo Herčík

Hyundai Nexo Hyundai

Hyundai Nexo | Hyundai

Hyundai Nexo Hyundai

Hyundai Nexo | Hyundai

Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný ale futuristický design. Přibyly ale tři nové barvy: Fluidic Metal, Electric Shadow a Liquid Sand. Hyundai

Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný ale futuristický design. Přibyly ale tři nové barvy: Fluidic Metal, Electric Shadow a Liquid Sand. | Hyundai

Vnitřnímu prostoru nyní dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 10,25 palce, který je nově spojený s ovládacími prvky klimatizace. Částečně digitální přístrojový štít zřejmě zůstal beze změn. Hyundai

Vnitřnímu prostoru nyní dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 10,25 palce, který je nově spojený s ovládacími prvky klimatizace. Částečně digitální přístrojový štít zřejmě zůstal beze změn. | Hyundai

Hyundai Kona EV

Hyundai Kona EV

Hyundai Kona EV

Hyundai Kona EV

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu.

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu.

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

V bílé barvě nejvíce vynikne líbivý a nekomplikovaný design

V bílé barvě nejvíce vynikne líbivý a nekomplikovaný design

Zadní svítilny jsou dělené a vůz opticky rozšiřují

Zadní svítilny jsou dělené a vůz opticky rozšiřují

Nová Kia XCeed oficiálně Foto: Kia

Nová Kia XCeed oficiálně | Foto: Kia

Nová Kia XCeed oficiálně Foto: Kia

Nová Kia XCeed oficiálně | Foto: Kia

Obě verze Nira tak přijíždějí s novými LED světly denního svícení, novou grafikou hlavního osvětlení vpředu i vzadu a přepracovanou mřížkou chladiče a novým předním i zadním nárazníkem.

Obě verze Nira tak přijíždějí s novými LED světly denního svícení, novou grafikou hlavního osvětlení vpředu i vzadu a přepracovanou mřížkou chladiče a novým předním i zadním nárazníkem.

Po stránce výbav není u obou verzí modelu z čeho vybírat.  Niro Hybrid  je tak nabízeno v jediném stupni  Exclusive , a to za cenu  684.980 Kč .

Po stránce výbav není u obou verzí modelu z čeho vybírat. Niro Hybrid je tak nabízeno v jediném stupni Exclusive, a to za cenu 684.980 Kč.

Vedle stálic v podobě modelů  Stonic ,  Niro  a  Sportage  se můžete těšit na  shooting brake Proceed  a zcela nový Xceed, který je již čtvrtou a poslední verzí oblíbeného kompaktního Ceedu.

Vedle stálic v podobě modelů Stonic, Niro a Sportage se můžete těšit na shooting brake Proceed a zcela nový Xceed, který je již čtvrtou a poslední verzí oblíbeného kompaktního Ceedu.

Vedle stálic v podobě modelů  Stonic ,  Niro  a  Sportage  se můžete těšit na  shooting brake Proceed  a zcela nový Xceed, který je již čtvrtou a poslední verzí oblíbeného kompaktního Ceedu.

Vedle stálic v podobě modelů Stonic, Niro a Sportage se můžete těšit na shooting brake Proceed a zcela nový Xceed, který je již čtvrtou a poslední verzí oblíbeného kompaktního Ceedu.

...zatímco u vrcholného GT byl k dispozici nejvýkonnější motor 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní). | Kia ProCeed GT Line

...zatímco u vrcholného GT byl k dispozici nejvýkonnější motor 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní). | Kia ProCeed GT Line

V základní výbavě GT Line s manuální převodovkou vychází naftový ProCeed na základní cenu  604. 980 Kč  (akční cena 584.980 Kč). Příplatek za automat je zpravidla 45.000 Kč. | Kia ProCeed GT Line

V základní výbavě GT Line s manuální převodovkou vychází naftový ProCeed na základní cenu 604. 980 Kč (akční cena 584.980 Kč). Příplatek za automat je zpravidla 45.000 Kč. | Kia ProCeed GT Line

V současnosti má znovu zavedené české zastoupení SsangYongu v nabídce trojici modelů –  Tivoli ,  Rexton  a XLV.

V současnosti má znovu zavedené české zastoupení SsangYongu v nabídce trojici modelů – TivoliRexton a XLV.

Vevnitř najdete v základu palubní počítač, elektrické ovládání předních i zadních oken, vyhřívání čelního skla, vyhřívání zpětných zrcátek, manuální klimatizaci, textilní potahy, audiosystém s bluetooth a taky USB konektor.

Vevnitř najdete v základu palubní počítač, elektrické ovládání předních i zadních oken, vyhřívání čelního skla, vyhřívání zpětných zrcátek, manuální klimatizaci, textilní potahy, audiosystém s bluetooth a taky USB konektor.

SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4

SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4

SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4

SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4

TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT Foto: Ondřej Lilling

TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT | Foto: Ondřej Lilling

TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT Foto: Ondřej Lilling

TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT | Foto: Ondřej Lilling

Maska, světlomety a přední nárazník tak nápadně připomínají vzhled SUV Eclipse Cross. Zdroj: Mitsubishi

Maska, světlomety a přední nárazník tak nápadně připomínají vzhled SUV Eclipse Cross. | Zdroj: Mitsubishi

Celkově se ASX tváří trochu „sportovněji“ s šedě lakovanými a chromovanými díly na karoserii, přičemž vzadu je k vidění agresivněji tvarovaný nárazník a nová grafika svítilen. Zdroj: Mitsubishi

Celkově se ASX tváří trochu „sportovněji“ s šedě lakovanými a chromovanými díly na karoserii, přičemž vzadu je k vidění agresivněji tvarovaný nárazník a nová grafika svítilen. | Zdroj: Mitsubishi

Zatímco před modernizací jste měli v poslední době na výběr  jediný motor (1.6 MIVEC/86 kW), manuální převodovku a přední pohon  (dříve byla nabídka rozmanitější), na Náplavce na vás bude čekat nový atmosférický dvoulitr s převodovkou CVT (110 kW).

Zatímco před modernizací jste měli v poslední době na výběr jediný motor (1.6 MIVEC/86 kW), manuální převodovku a přední pohon (dříve byla nabídka rozmanitější), na Náplavce na vás bude čekat nový atmosférický dvoulitr s převodovkou CVT (110 kW).

Slibovali jsme japonské legendy, z nichž jedna bude k vidění právě u Mitsubishi. Na mysli máme  výrazně přepracovaný pick-up L200 , který měl premiéru koncem loňského roku v Bangkoku.

Slibovali jsme japonské legendy, z nichž jedna bude k vidění právě u Mitsubishi. Na mysli máme výrazně přepracovaný pick-up L200, který měl premiéru koncem loňského roku v Bangkoku.

Výrazně přepracované Mitsubishi L200 se ukázalo symbolicky 40 let po představení první generace

Výrazně přepracované Mitsubishi L200 se ukázalo symbolicky 40 let po představení první generace

 „Nová L200 je jedním z našich nejdůležitějších modelů strategického významu. Jeho úspěch nám pomůže zesílit trend udržitelného růstu naší společnosti. V rámci změn jsme se zaměřili na vylepšení po stránce odolnosti, spolehlivosti a pohodlí uživatele,“  uvedl během premiéry generální ředitel Mitsubishi Motors Osamu Masuko.

„Nová L200 je jedním z našich nejdůležitějších modelů strategického významu. Jeho úspěch nám pomůže zesílit trend udržitelného růstu naší společnosti. V rámci změn jsme se zaměřili na vylepšení po stránce odolnosti, spolehlivosti a pohodlí uživatele,“ uvedl během premiéry generální ředitel Mitsubishi Motors Osamu Masuko.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid | Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid | Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid | Foto: Ondřej Lilling

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S Foto: Jiří Káš

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S | Foto: Jiří Káš

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S Foto: Jiří Káš

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S | Foto: Jiří Káš

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S Foto: Jiří Káš

TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S | Foto: Jiří Káš

Něco nám ale říká, že nejrušněji bude  kolem nového vydání sporťáku Supra .

Něco nám ale říká, že nejrušněji bude kolem nového vydání sporťáku Supra.

Ten Japonci vyvíjeli s BMW a rozhodně to nebylo na škodu. Jsme rádi, že je Supra zpátky!

Ten Japonci vyvíjeli s BMW a rozhodně to nebylo na škodu. Jsme rádi, že je Supra zpátky!

Toyota GR Supra A90 Edition Toyota

Toyota GR Supra A90 Edition | Toyota

Lexus NX300h 2018

Lexus NX300h 2018

Lexus NX300h 2018

Lexus NX300h 2018

Lexus NX300h 2018

Lexus NX300h 2018

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

Akumulátor je uložený v podlaze vozu, je 1,1 metru dlouhý, 1,7 metru široký a na výšku má 30 centimetrů. Nabíjení lze provádět u rychlonabíjecích stanic na stejnosměrný proud, přičemž s výkonem 40 kW se dostanete na 80 procent kapacity zhruba za hodinu. | Škoda Citigoe iV oficiálně
Škoda Citigoe iV vychází z běžné verze, případně elektrického Volkswagenu up!, který na podzim dorazí v modernizované verzi s delším dojezdem. Nejmenší Škodovku pohání elektromotor o výkonu 61 kW a točivém momentu 210 N.m, lithium-iontová baterie však nemá kapacitu 18,7 kWh jako u současného e-upu, ale rovnou 36,8 kWh. | Škoda Citigoe iV oficiálně
Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo Foto: Ondřej Lilling
Škoda Fabia 1.0 TSI/81 kW Monte Carlo Foto: Ondřej Lilling
72
Fotogalerie

Chcete vědět vše o motoru 1.0 TSI? Dorazte 31. srpna na náplavku!

Jistě víte, že výstava Auta na náplavce není pouze o vystavených autech, ale také o zajímavém doprovodném programu. Besedu o motoru 1.0 TSI byste si rozhodně neměli nechat ujít!

Jen necelé tři týdny nás dělí od startu třetího ročníku výstavy Auta na náplavce, kterou pořádá časopis Svět motorů. V minulých týdnech jsme shrnuli, jaké vozy budou na obou březích Vltavy mezi Palackého a Železničním mostem k vidění (najdete je v galerii), je ale dobré mít na paměti, že jsou pouze jedním z velkého množství lákadel. Neméně zajímavý totiž bude také doprovodný program.

Vedle koncertů kapel Mirai, Mandrage a zpěváka Thoma Artwaye se můžete těšit na autogramiády sportovců či besedy redaktorů Světa motorů. Petr Slováček se bude věnovat bezpečnosti silničního provozu, David Šprincl připravuje besedu na téma Chytrá města a chybět nebude ani Martin Vaculík, který vás zavede do světa techniky.

Zbystřit by měli především ti, kteří se zajímají o motor VW 1.0 TSI. Možná víte, že právě tento tříválec poháněl Škodu Rapid Spaceback, kterou časopis Svět motorů v uplynulých dvou letech dlouhodobě testoval. Po ujetí 100.000 kilometrů došlo k rozebrání vozu a zkoumání opotřebení, na výsledky se můžete mrknout ve videu pod článkem. Hlavním protagonistou akce byl kolega Martin Vaculík, který v sobotu 31. srpna ve 14 hodin na náplavce představí techniku motoru 1.0 TSI. Vysvětlí dokonce, jaké zkoušky životnosti provádí výrobce a možná vyzpovídá i vývojáře přímo z automobilky.

Troufáme si tvrdit, že více se o technice agregátu, který najdete v celé škále modelů koncernu VW, jinde nedozvíte. A komu by sobotní nálož techniky nestačila, může si přijít na své i následující den. V neděli 1. září od 13 hodin bude Martin Vaculík besedovat o jeho oblíbených autech, přičemž i tentokrát bude jistě prostor k diskusi.

Program třetího ročníku výstavy Auta na náplavce najdete níže. A nezapomeňte: VSTUP NA CELOU AKCI JE ZDARMA!

Auta na nápavce 2019: Program výstavy
Čtvrtek 29. srpna 
16:00 Otevření výstavy
19:45 Slavnostní zahájení
20:00 Koncert kapely Mirai
22:00 Ukončení 1. dne pro veřejnost
Pátek 30. srpna
10:00 Otevření výstavy
20:00 Koncert Thoma Artwaye
22:00 Ukončení 2. dne pro veřejnost
Sobota 31. srpna
10:00 Otevření výstavy
14:00 Martin Vaculík o motoru 1.0 TSI
15:00 Autogramiáda zástupců národního fotbalového týmu
20:00 Koncert kapely Mandrage
22:00 Ukončení 3. dne pro veřejnost
Neděle 1. září
10:00 Otevření výstavy
13:00 Martin Vaculík a jeho oblíbená auta
14:00 Autogramiáda
15:00 Petr Slováček v rozhovoru s Petrem Budským o bezpečnosti silničního provozu
18:30 Ukončení výstavy
*změna programu vyhrazena

Speciál: Auta na náplavce

Auta na náplavce je unikátní výstava časopisu Svět motorů. Na konci letních prázdnin 2021 proběhne již čtvrtý ročník. Stejně jako v předchozím roce bude výstava rozprostřena na obou březích Vltavy v prostoru mezi Palackého a Železničním mostem.

Místo, vstupné, otevírací dobaTestovací jízdyWeb výstavy

Starší ročníky:
Auta na náplavce 2019
Auta na náplavce 2018
Auta na náplavce 2017

Doporučujeme

Články odjinud