facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 14. 8. 2019

Kopírky Canon už potřetí hledají svou kancelář

Pomoci chtějí hlavně v neziskovkách

Společnost Canon opět netradiční formou rozdělí použitá, ale stále kvalitní multifunkční kancelářská zařízení do neziskových organizací. Třetí ročník dobročinného projektu Kopírka hledá kancelář právě startuje. Společnosti prospěšné organizace, kterým by v jejich snažení pomohla chytrá tiskárna nebo kopírka, se mohou hlásit až do 16. září. Přihlásit se do projektu mohou opět nejen neziskovky, ale i školy či další dobročinné organizace, které mají nedostatek kvalitního kancelářského vybavení.



Stejně jako v minulých ročnících se společnost Canon rozhodla zapojit také své partnery z oblasti tiskových služeb – tentokrát firmy Can21 a VDC. Společně vytipovali celou řadu použitých, ale stále výkonných profesionálních kancelářských zařízení schopných zvládnout ještě hodně práce.

„Přestože to nejsou nové stroje, jejich životnost díky kvalitě výroby i výstupní kontroly značně přesahuje obvyklý cyklus obměny. Byla by škoda je likvidovat, když mohou být ještě řadu let denně využívány pro dobrou věc,“ vysvětluje smysl projektu Kopírka hledá kancelář Eva Kučmášová, marketingová manažerka společnosti Canon.

Vloni našly použité, ale stále v dobré kondici a tempu pracující tiskárny Canon své nové domovy například v ostravském Centru pro rodinu a sociální péči, organizaci Pomocné tlapky ze Starého Plzence, která se věnuje výcviku psů pro tělesně postižené, dále v Centru D8 pomáhajícímu ohroženým rodinám a dětem v Ústeckém i Středočeském kraji a v Centru Paraple. To už víc než 20 let pomáhá lidem s poškozením míchy.

Přihlásit se do projektu Kopírka hledá kancelář mohou neziskovky i ostatní na emailové adrese canon@my.cz. Stačí poslat mail se stručným, ale kreativním popisem, jak konkrétně by uvedený dar podpořil chod kanceláře a činnost neziskové organizace. Uzávěrka přihlášek je 16. září 2019. Další informace o projektu najdete zde.


 
  

- PR -

Business Intelligence je trend současných ERP systémů

Jedním z nejsilnějších trendů v současném vývoji podnikových informačních systémů jsou nástroje Business Intelligence (BI). Proč popularita BI mezi firmami stále roste, vysvětlil Miroslav Hlaváč, vedoucí obchodních týmů pro oblasti ENT, Cloud & BI ve společnosti Asseco Solutions.

  

- PR -

5 tipů, jak vybrat WMS pro vaši firmu

Řešíte dnes a denně pohyb zboží ve skladu? Warehouse Manage ment System je softwarové řešení navržené, sestavené a vyladěné pro správu a optimali­za­ci skladových operací a obecně veškerých procesů ve skladu. Pomáhá mimo jiné v řízení pohybu zboží, sledování skladových zásob, plánování příchodu a odchodu zboží, a díky těmto superschopnostem zefektivňuje správu skladu.