Becherovka uvedla svou nefiltrovanou variantu

středa, 21. srpna 2019, 10:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Becherovka vytvořila nefiltrovanou variantu svého bylinného likéru. Podporuje ji v místě prodeje.

Zdroj: Jan Becher Pernod Ricard

Zdroj: Jan Becher Pernod Ricard

Becherovka letos připravila nefiltrovanou variantu svého bylinného likéru. V červenci ji uvedla ve velkoobchodech Makro a JIP, nabízí ji ale i na pražském letišti Václava Havla a ve svém návštěvnickém centru v Karlových Varech.

„Způsob výroby Becherovky Originál se za více než 200 let nezměnil jednoduše proto, že je dokonalý. Přesto jsme neodolali pokušení zkusit to jinak. Odhodlali jsme se tak trochu k rebelii a rozhodli se vynechat filtraci. A výsledek je ohromující,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz manažer značky Jakub Loos s odkazem na interní výzkum, jenž ukázal, že novinka chutná lidem stejně, nebo dokonce více než originál.

Nefiltrovaná Becherovka je prodávána v lahvi v barvě jantarového skla, které má poskytovat lepší ochranu před UV zářením a uchovávat produkt čerstvý po delší dobu. Likér má zastřenou slámově žlutou barvu a podle výrobce se hodí jako aperitiv.

Marketingová podpora se soutředí na místo prodeje, ať už v obchodech, nebo v segmentu HoReCa.

-stk-