Kladenští Kanonýři představili nové logo, dresy i stránky
Středa, 4. září 2019 08:00
Velkou proměnou neprošli florbalisté Kladna jen po sportovní stránce, ale i v oblasti marketingu a vizuální podoby. Už minulý týden klub představil své nové logo. To, stejně jako předešlé, staví na symbolu kanonu, ale ve výrazně zjednodušené podobě. Kromě toho se poprvé mezi kladenskými barvami objevuje dravější červená a do logotypu se vrací město Kladno. S prezentací nového loga začal klub ve svých kanálech postupně představovat také další prvky své vizuální identity.
„Jsem rád, že jsme se před čtyřmi lety rozhodli přijmout kanonýrskou identitu. Po čtyřech letech ale uzrál čas na trochu modernější vizáž. Těší mne, že se nám povedlo dostat do loga zpátky naše město, které nám vytváří výborné podmínky pro naši činnost. My mu to chceme vracet tím, jak jej budeme prezentovat i reprezentovat,” říká k tomu Zdeněk Jirák, předseda klubu.
A právě k městu Kladnu se váže i další pilíř nové identity Kanonýrů. Tím je platforma „To je to město!“, která odkazuje na známou skladbu věnovanou Kladnu. „To je to město! je samozřejmě známé heslo, to se vždy hodí, ale my jsme se nechtěli pouze vracet do 90. let, kdy tato skladba byla na vrcholu. Nechali jsme si udělat moderní remix a hudební linku jsme doplnili o vokály, které nahráli účastníci našeho letního kempu,“ komentuje to šéf kladenských florbalistů Zdeněk Jirák.
V rámci této platformy chtějí Kanonýři představovat nejen své město, ale i realizovat společné projekty s ostatními kladenskými kluby. „Jsme dlouhodobě v kontaktu s dalšími kladenskými sporty. Je v zájmu nás všech, abychom spolupracovali,“ míní Jirák.
V rámci videa To je to město! klub představil také nové dresy, a to hned v obou sadách. „Naším cílem bylo vytvořit dvě rovnocenné sady dresů. Každá z těch sad by měla být jedinečná a zároveň by měla plně reflektovat naši novou identitu. Také proto jsme si pro to video nemohli vybrat ikoničtější místo v Kladně, než je areál Poldovky,“ popisuje Jirák.
Ve videu se objevuje pět kladenských florbalistů, a to jak z řad mladých odchovanců (Teslík), dlouholetých opor (Riebauer, Louvar), tak v něm hrají rovněž nové zvučné posily (Ullmann z Tatranu, Ahlin ze švédského klubu Hagunda IF).
Dnes kladenský klub také spustil své nové webové stránky (www.kanonyrikladno.cz), které už samozřejmě vycházejí z nové identity. Kanonýři budou v nadcházející sezoně významně pracovat s fanoušky, a to nejenom na internetu. Těsně před startem ročníku se Kanonýrům povedlo obrandovat svou domácí halu BIOS, takže kladenští fanoušci i hráči se budou v hale cítit o něco více doma. Na příznivce Kanonýrů také čeká zbrusu nový zápasový bulletin a pracuje se na nové kolekci klubového merchandise.
Autor: Robert Sára