Na testování upozornil Matt Navarra na svém Twitteru společně se screenshoty. Výsledek tak zcela odpovídá tomu, co Facebook představil před několika měsíci. Součástí jsou tak i nové ikony a důraz je kladen na Příběhy a skupiny.

Výrazné je i sjednocení designu s mobilní verzí včetně horního menu, které nabízí zkratky na nejpoužívanější stránky (nebo ty, které vám chce Facebook vnutit). Objevuje se zde tedy jak Marketplace, tak i Watch – sbírka videí z celého Facebooku, kterými chce síť konkurovat zavedenému YouTube. S tím souvisí i zvětšení písma a větší rozestupy mezi jednotlivými prvky.

TIP: Facebook zvažuje, že nebude zobrazovat počet lajků, aby ostatní nezáviděli

Prozatím stále není jasné, kdy Facebook začne se širším testováním či kdy vypustí nový vzhled mezi všechny uživatele. U mobilní verze to trvalo několik měsíců a stále ji nemají všichni uživatelé – přepínání probíhá na straně Facebooku a nezáleží na verzi aplikace.