Pilulka.cz startuje novou televizní kampaň

středa, 11. září 2019, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Se sloganem „Pro Váš aktivní život“ chce Pilulka.cz ve své televizní reklamě upozornit na široké portfolio produktů i služeb.

Z natáčení s Klárou Krejsovou, foto: Pilulka.cz

Z natáčení s Klárou Krejsovou, foto: Pilulka.cz

Společnost Pilulka.cz, jež provozuje online i kamennou síť lékáren, odstartovala televizní kampaň. Se sloganem „Pro Váš aktivní život“ chce upozornit na široké portfolio nabízených produktů a služeb. 

„Naším cílem bylo upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou, kde zákazník mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci,“ říká Kateřina Schotliová ze společnosti Pilulka.cz.

Podzimní spot společnosti Pilulka.cz

Na vzniku nového kreativního konceptu spolupracovala firma s agenturou Media Asistent. Reklamní spoty, ve kterých si zahrála herečka Klára Krejsová, režíroval Karel Šístek a produkce se ujala Carmen Justová. Kampaň je již k vidění v televizi na stanicích skupiny Prima, Atmedia a Óčko. 

Pilulka.cz působí na českém trhu šest let. V rámci služby Pilulka Auto provozuje vlastní přepravu zboží a léků, a to již od 60 minut od objednání. Objednávat lze i přes mobilní aplikaci, jejíž součástí je mimo jiné i Apple Pay. V srpnu letošního roku spustila společnost nové webové stránky, které jsou optimalizované pro nevidomé a slabozraké. 

-stk-