Tváří reklamní kampaně značky televizorů TCL se stal Alexander Hemala

Alexander Hemala

Alexander Hemala

Alexander Hemala

Praha 12. září 2019 (PTOTEXT) - Legenda televizní obrazovky Alexander Hemala zazáří v desetidílné reklamní kampani na televizory značky TCL.

Autorem a producentem originální série deseti reklamních videospotů je digitální agentura X Production. Kampaň vznikla v rekordním čase na přelomu srpna a září. V deseti videospotech Alexander Hemala s lehkou ironií a vtipem představuje přednosti značky TCL. Mimo jiné kvalitní zvuk, obraz, design nebo rychlé spouštění.

„Troufám si říci, že o televizi něco vím, protože jsem v ní prožil více jak čtyřicet let, a v téhle televizi, v té je mi moc dobře,“ říká Alexander Hemala z televizní obrazovky TCL v jednom ze spotů kampaně.

Vybrané spoty již byly zařazeny do reklamního bloku při zápasech českého basketbalového týmu na Mistrovství světa basketbalistů v Číne 2019. V současné době je kampaň nasazena na sociálních sítích s plánovaným shlédnutím 1.000.000 views. Jedná se také o využití tohoto originálního konceptu i pro jiné evropské země.

První nasazený spot má pracovní název Moucha. Dalších devět dílů bude zveřejňováno průběžně. https://youtu.be/wlu7PH5Ly3U

Alexander Hemala, televizní moderátor a hlasatel, pracoval v Československé televizi (dnes veřejnoprávní Česká televize) od roku 1973. Byl nejdéle sloužícím hlasatelem veřejnoprávní televize až do roku 2005, kdy byla tato pozice zrušena.

Společnost TCL je přední výrobce chytrých televizorů v kategorii Android TV a dalších produktů spotřební elektroniky pro chytrou domácnost. V roce 2018 společnost TCL vyrobila a expedovala více než 28 milionů televizních přijímačů, což ji zajistilo druhé místo mezi výrobci televizorů. Současný celosvětový tržní podíl tohoto výrobce dosahuje 14,3 %.

KONTAKT:

Filip Cvetler filip.cvetler@fcpr.cz

Klíčová slova ČR-elektronika-trh-obchod-reklama-TCL

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.