Vznikla nová dětská online televize Bambule TV

pátek, 20. září 2019, 16:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Království hraček Bambule a Sparkys uvádějí novou dětskou internetovou televizi Bambule TV. Míří na děti ve věku od 2 do 10 let.

Bambule TV je zdarma a cílí na děti do desti let. Zdroj: Youtube Bambule TV

Bambule TV je zdarma a cílí na děti do desti let. Zdroj: Youtube Bambule TV

Království hraček Bambule a Sparkys (patří pod Wormelen Group) představilo novou dětskou internetovou televizi Bambule TV. Ta funguje od začátku září a míří na děti ve věku od 2 do 10 let, čemuž odpovídá i programová skladba, ta by dokonce měla zaujmout i dospělé diváky. Kromě večerníčků, animovaných filmů a kreativních pořadů, nabídne aktuální Youtube scénu nebo pořady z vlastní produkce.

Důvodem vzniku nové internetové televize je měnící se cílová skupina, kdy hračky dnes oslovují děti do osmi let a starší už odcházejí do online. „Děti nám odcházejí do onlinu a snižují se prodeje v kamenných prodejnách. Původní cílová skupina 4 až 12 let v kamenných pobočkách se mění na 4 až 8 let,“ říká Jana Krčková, marketingová ředitelka Wormelen Group.

Bambule TV je zdarma a je možné ji sledovat na webu nebo přes aplikaci v mobilním telefonu či přímo na jejím Youtube kanálu. Zároveň firma garantuje, že se zde objeví jen kvalitní a bezpečné zdroje. Hračkářství také podporuje skupinu Lollipopsz, které založili Fan klub. „Od loňského roku, kdy jsme dívčí skupinu začali výrazněji podporovat na všech našich kanálech online i instore, vzrostl počet jejich odběratelů na Youtube z 10 tisíc na 100 tisíc,“ dodává Jana Krčková.

Letos jsou vánoční trendy podobné jako loni, tedy interaktivní hračky a sliz. Foto: MediaGuru

Letos jsou vánoční trendy podobné jako loni, tedy interaktivní hračky a sliz. Foto: MediaGuru

Firma dále představila trendy pro letošní Vánoce. Již tradičně je to pro hračkářství nejsilnější období v roce, kdy od října do prosince uskuteční 50 % z celkových prodejů. Hitem letošních Vánoc jsou různé plyšové nebo robotické interaktivní hračky. Pro starší děti sada herních konzolí pro propojení herního světa s pohybem a reálným světem a stále je populární sliz. Nabídku bude firma podporovat klasicky kampaní v mediamixu od října do prosince, včetně TV spotů. Na kampani spolupracuje Wormelen Group s agenturou Knowlimits

Bambule a Sparkys se spojily v charitativním projekt s Kapkou naděje a zákazník může vybrat hračku, kterou chce věnovat nemocným dětem, kdy zisk z hračky putuje Kapce naděje. Akce začíná 1.října a vyvrcholí 22. prosince koncertem na TV Prima.

-zue-