Agentura SeenMedia změnila svou korporátní identitu

pátek, 27. září 2019, 07:30 Aktuality, PR MediaGuru

Při příležitosti patnáctého výročí změnila komunikační agentura SeenMedia svou korporátní identitu.

Zlata Biedermannová, zdroj: SeenMedia

Zlata Biedermannová, zdroj: SeenMedia

Komunikační agentura SeenMedia, bývalé novinářky a rozhlasové reportérky Zlaty Biedermannové, změnila při příležitosti svého patnáctého výročí svou vizuální identitu. Připravilo ji kreativní studio La Taupe. Nové je logo, web, vizitky a další materiály. Fotografovala Stephanie Kristl.

Zdroj: SeenMedia

Zdroj: SeenMedia

Zdroj: SeenMedia

Zdroj: SeenMedia

Komunikační agentura SeenMedia zastupuje převážně české firmy jako jsou Bohemia Healing Marienbad Waters, která stáčí léčivé vody jako Bílinská kyselka či Zaječická hořká voda a nově vyrábí energetické a iontové nápoje Head. Daňovou a účetní kancelář Connect Economic Group, nakladatelský Dům Grada, nakladatelství Metafora, mezinárodní hudební festival Bach for All, fyzioterapeutickou kliniku Spinezio či herečku Dominiku Býmovou.

„Naším novým klientem je síť Alzheimercenter v České republice. Zapadá do konceptu klientů, které zastupujeme a kterým tvoříme mediální komunikaci na klíč,“ doplňuje Biedermannová.

-mav-