Česká firma Nutrend vyvinula výživový drink pro děti

pátek, 4. října 2019, 10:35 Aktuality, Retail MediaGuru

Česká firma Nutrend přichází na trh s výživovým koktejlem pro děti a mládež Cool Protein Shake. S jeho propagací pomůže řada celebrit.

První drink pro děti vznikal dva roky, zdroj: Nutrend.

První drink pro děti vznikal dva roky, zdroj: Nutrend.

Česká firma Nutrend, výrobce produktů sportovní výživy a potravin pro aktivní životní styl,  přichází na trh se speciálním výživovým koktejlem pro děti a mládež, který má název Cool Protein Shake.

„Reagujeme na poptávku trhu. Zjistili jsme, že edukace ve výživě je malá a poptávka naopak byla velká. Rodiče nám volali, jestli něco nemáme i pro děti, a tak jsme se rozhodli vytvořit první z řady drinků,“ říká Martina Zedníková, majitelka a marketingová ředitelka firmy Nutrend. Vývoj prvního produkty z řady cool trval dva roky a příští rok na jaře by měl být na trh uveden další.

Vývoj nebyl podle jejích slov jednoduchý. „Chtěli jsme drink, který bude dětem chutnat, něco jako milkshake od McDonald´s,“ dodává Zedníková. Základem jsou proteiny a sacharidy, podařilo se jim zapracovat i omega mastné kyseliny, 11 vitamínů, probiotika a další zdraví prospěšné látky. Nutrend k výrobku nabízí i speciální shaker.

„Dva roky nám to trvalo z toho důvodu, že jsme potřebovali skloubit všechny požadavky výživy sportujících dětí, potravinářských norem a legislativy,“ doplňuje Lenka Vánská, ředitelka vývoje společnosti. Využili i zpětnou vazbu od dětí, kterým dávali drinky během vývoje ochutnávat a sledovali jejich reakce.

Nový produkt bude firma propagovat především online, na sociálních sítích a v tisku. Kampaň poběží od začátku října do konce roku 2019. Připravena je řada vizuálů i spot, vše in-house s týmem šesti designérů. Řada Cool má navíc mnoho ambasadorů, jako jsou zpěvák Václav Noid Bárta, modelka Simona Krainová, zápasník Karlos Vémola, zpěvačka Marta Jandová, parkourista Dominik Dvořák, herečka Iva Pazderková, sportovkyněa moderátorka Olga Šípková, moderátorka Gabriela Partyšová nebo cyklista Jiří Ježek se svou ženou Soňou.

Do budoucna by firma ráda prosadila do škol jako součást například biologie informace o zdravé výživě. Zatím nabízí školám sérii deseti přednášek na toto téma.

 

Spot Nutrend Cool Protein Shake

-zue-