Ogiera připravila o šanci na sedmý titul vadná hadička
Do Katalánské rally vstupoval Sébastien Ogier s mankem 28 bodů na vedoucího Otta Tänaka a pokud chtěl zachovat své naděje na titul, musel bezpodmínečně získat co nejvíce bodů a současně doufat, že Estonec vyjde nejlépe bodově na prázdno. To se však nestalo, protože rodáka z Gapu připravila o všechny šance vadná hadička hydrauliky, jej na RZ2 a RZ3 stála několik minut a srazila jej až do třetí desítky. Jezdec totiž přišel o řazení a posilovač řízení, čímž nabral rozhodující manko a jak se nechal slyšet už ve stopce RZ3, sám věděl, že jeho šance na sedmý titul v řadě jsou ztraceny: "Ohledně titulu už asi není co řešit," hodnotil Francouz lakonicky v půli první etapy.
… konec Citroenu a Ogiera měl od filmového odjezdu do západu slunce daleko…
Jak nyní pro Autosport.com vysvětluje šéf Citroen racingu Pierre Budar, díravá hydraulická hadička je pro tým záhadou a budou hledat, proč k závadě, zrovna v ten nejnevhodnější okamžik, došlo. "U Sébastiena byla problémem samotná hadička, nějak se poškodila a kapalina vytekla ven. Důvodem proč přišel jak o řazení, tak i o řízení bylo to, že oba dva systémy mají společnou hydraulickou pumpu. Poškozená pak byla přímo hadička, ne třeba spojka mezi díly. Navíc se nejednalo o poškození způsobené třeba nějakým kamenem, není nám jasné, jak to vzniklo a jedná se o problém, který nás dříve nepotkal. Hadička sama o sobě je úplně normální hadička, kterou jsme používali a používáme na všech autech už hromadu roků, aniž by s ní byly nějaké problémy. Navíc ani hadička v místě díry o nic nedrhla. Musíme se na to nyní podrobněji zaměřit a zjistit, co se stalo," vysvětluje šéf Citroen racingu.
Aby bylo Katalánsko skutečně nepovedeným podnikem, druhou týmovou C3 zastavil již v pátek problém s motorem, kvůli kterému musel Esapekka Lappi soutěž předčasně ukončit. Ale Pierre Budar i přes nepovedený předposlední podnik sezóny zůstává optimistou a myslí si, že Citroen letos hodně zapracoval na autě a jeho rychlosti na asfaltu. "Oproti tomu, kde jsme byli dříve, je vidět zlepšení. Práce, co jsme na autě udělali přinesla zlepšení a jdeme správným směrem," naráží šéf Citroen racing na výkony C3 WRC na asfaltu v Německu a nyní.
No nevím. Házet celou sezónu na jednu hadičku
Pochybuju že takovou věc vozí jako náhradní,kór když s ní nikdy problém nebyl a další věc je kapalina.Tu asi taky nevozí preventivně ssebou.
https://youtu.be/k3e6uynxS54
Na opravy musí využít jen to co vezou sebou,nebo se pletu?
Nedovolená pomoc?
Na opravy musí využít jen to co vezou sebou,nebo se pletu?
Nedovolená pomoc?
Na opravy musí využít jen to co vezou sebou,nebo se pletu?