Petr Bažant je managing partnerem Knowlimits

pondělí, 4. listopadu 2019, 16:45 Lidé MediaGuru

Po Markétě Dyllong se stává druhým managing partnerem této komunikační skupiny.

Petr Bažant, foto: Knowlimits

Petr Bažant, foto: Knowlimits

Od 4. listopadu nastoupil do komunikační skupiny Knowlimits Group Petr Bažant. Po Markétě Dyllong se stává druhým managing partnerem. Jeho hlavním úkolem bude řídit obchodní vztahy v České republice a také v dalších šesti evropských zemích, ve kterých skupina Knowlimits aktuálně působí, uvedla společnost v pondělním oficiálním tiskovém oznámení.

„Tuto změnu a novou příležitost v profesním životě vítám. Do Knowlimits Group nastupuji s jasnou vizí, jak tuto etablovanou značku s rostoucím klientským portfoliem a velkým potenciálem dále rozvíjet. Chci se zaměřit na služby poskytované klientům a podílet se na přípravě inovativních nástrojů, které se stávají nezbytnou přidanou hodnotou, kterou klienti od své mediální agentury očekávají,“ uvedl Petr Bažant. V rámci skupiny má zodpovídat především za řízení obchodních vztahů, výzkum a rozvoj nových produktů skupiny.

Petr Bažant se do mediálního prostředí vrací po roce. Loni se rozhodl opustit skupinu Omnicom Media Group po více než dvaceti letech, které ve skupině strávil. CEO skupiny se stal v roce 2010, předtím vedl tehdejší nákupní sdružení OPera, rovněž agenturu OMD, kde byl ještě před tím mediálním ředitelem. Začínal jako senior media planner v agentuře Mark/BBDO v roce 1995. 

Knowlimits Group je česká komunikační skupina, která pod sebe sdružuje jednotlivé specializované divize (Knowmedia, Funky Media, Knowcomm, Knowdigital, Knowworks, Knowinstore). Mezi klienty patří kromě Alza.cz také Bambule, Sparkys, EPline, Maspex, ČKP/ČAP, Centrum Chodov, Walmark, KiK, Alimpex, NN, Allianz, Hannah, Harley-Davidson, Centropen, Asko-Nábytek, Laufen CZ, Rolls-Royce, The Candy Plus Sweet Factory, Slavia pojišťovna, Tescoma nebo Simply You Pharmaceuticals.

-mav-