Společnost Suning zaznamenala na Den nezadaných rekord se vzrůstem omni-channel objednávek o 76%

Suning.com (dále jen „společnost"), maloobchodní společnost ze seznamu Fortune Global 500 a největší čínský inteligentní maloobchodní prodejce typu online-to-offline (O2O) ve vlastnictví Suning Holdings Group, zveřejnila data z nákupního festivalu Dne nazadaných, během kterého se nákupní objednávky zvýšily o 76 %, což je nový rekord. Po zavedení maloobchodní nabídky v plném scénáři se společnost Suning prostřednictvím nákupního festivalu Dne nezadaných snaží poskytovat zákazníkům lepší služby a rychlé dodávky.

Nejdůležitější události jednodenního nákupního festivalu Dne nezadaných společnosti Suning.com:

● Nákupního festivalu se 11. listopadu zúčastnilo přes 13 000 kamenných obchodů, obchody Suning Plaza a Suning.com Plaza zaznamenaly 10 milionů návštěv.

● 210 obchodů společnosti Carrefour China jakožto nového člena rodiny Suning dosáhlo tržeb ve výši 3,12 miliardy RMB, což je nárůst o 43 %, online objednávky překonaly 2,04 milionu.

● Společnost Suning.com společně s Hunan TV uspořádala národní televizní gala akci, na kterou pozvali mnoho čínských osobností a dosáhli nejvyšší sledovanosti na celostátní úrovni.

● Během propagace Dne nezadaných přilákala společnost Suning.com více než 500 špičkových světových značek a 1 milion nových VIP zákazníků.

● Online objednávky na domácí spotřebiče a 5G chytré telefony se zvýšily o 79 % a 459 %.

● Společnost Suning Finance také zaznamenala vynikající růst, když se objednávky zvýšily o 139 % a splátkové transakce vzrostly o 498 %.

● Objem prodeje internetového obchodu Suning.com Retail Cloud Store, který se zaměřuje hlavně na menší čínská města úrovně 4 až 6, se v porovnání s loňským rokem zvýšil o 1032,9 %, což ukazuje na silný růst na trhu.

Předseda představenstva společnosti Suning Holdings Group pan Zhang Jindong řekl: „Pro společnost Suning je to jiný nákupní festival Dne nezadaných. Nezaměřujeme se pouze na cenovou propagaci, spotřebitelské zkušenosti se staly důležitějšími. Již jsme zaznamenali vývoj zážitku z nakupování, který jsme umožnili spotřebitelům. Den nezadaných je jen začátek, budeme pokračovat v nabídce našich nejlepších produktů a služeb a vytvářet tak nákupní prostředí přátelské vůči spotřebitelům."

Zavedení maloobchodního prodeje ve všech scénářích bude novým generacím lépe sloužit díky poskytování kvalitních produktů, zábavy a pohodlné spotřeby. Integrace online a offline nakupování se stane perspektivním trendem, který podpoří rozvoj společnosti Suning.

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2019 společnost Suning Holdings patřila ke třem nejlepším společnostem mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 602, 5 miliardy RMB (přibližně 77,24 miliardy EUR) a nadále udržuje vedení na seznamu kategorie internetového maloobchodu. Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím mnoha vertikálních odvětví včetně komerčních nemovitostí, finančních služeb a sportu. Suning.com, hlavní dceřiná společnost, která je průkopníkem v oblasti online a offline maloobchodu, byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 tři roky za sebou v letech 2017 až 2019.

KONTAKT: Edd Ross, +44 2079734470, Edd.ross@hkstrategies.com

Klíčová slova Čína-obchod-internet-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.