Kreativní ředitel hry Age of Empires IV Adam Isgreen se s touto zprávou svěřil webu PCGamesN během slavnostní představovačky v Londýně v rámci X019. „Myšlenka mikrotransakcí v realtimové strategii je zcestná. DLC a rozšíření jsou oblasti, které budeme v případě Age 4 zkoumat.“
To je samo o sobě dost zajímavou informací, ale Isgreen dodává, že stejný přístup chystají u všech Age of Empires, včetně právě vydané Age of Empires II: Definitive Edition. Nicméně nepočítejte s novou civilizací. Současných 35 prý bohatě stačí a fanoušci po nových ani nevolají.
zdroj: Archiv
Ostatně hlas fanoušků bude důležitým faktorem při rozhodování, čím dalším všechny AoE hry obohatit. V případě definitivní edice dvojky je prý hlad po nových herních režimech. Vývojáři tedy budou naslouchat komunitě a dělat to, co je nejvíc žádané a dává to smysl.
„I když už máme plány s tím, kam se chceme vydat po vydání Age 4, v případě rozšíření a podobných věcí bude spousta procesů řízená komunitou a hráči, kteří nám řeknou, jakým směrem by se hra podle jejich názoru měla ubírat,“ dodává Isgreen.
Zatím neznáme datum vydání Age of Empires IV, ale víme, že kromě standardní cesty se hry dočkáte i v předplatném Game Pass na PC.