I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit

I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 21 obrázků
Podívejte se na trailer a posuďte sami, zda má tenhle thriller opravdu takový potenciál.

O psychologickém/kriminálním thrilleru I See You se zatím příliš nemluví, ačkoliv dle upoutávky by se mohlo jednat o zajímavý a hutný kousek se zpravidla výbornou Helen Hunt v hlavní roli. Příběh se točí kolem zmizení mladého chlapce, přičemž vyšetřování vede Greg Harper (Jon Tenney), jenž se musí vypořádat nejen se záhadným případem, ale rovněž s komplikacemi ve vlastní rodině. Jeho žena Jackie mu totiž byla nevěrná, což dovedlo rodinu na hranu rozvratu. Ostatně jejich syn Connor (Judah Lewis) se na matku též nemůže skoro ani podívat, tudíž atmosféra není zrovna nejveselejší. Postupem času se začnou dít v domě podivné události a v nebezpečí se ocitá právě Connor. Brzy se pak odhalí pravá podstata zla, které dřímá někde kolem.

První recenze hovoří o originálním a ambiciózním kousku (v průběhu filmu dojde k rekontextualizaci událostí, neboť nám budou již viděné scény naservírovány z jiné perspektivy), který má osobitou formu. Těšit se prý můžeme na celou řadu šikovně zapracovaných hororových a noirových prvků a nepříjemně paranoidní atmosféru. Snímek režiséra Adama Randalla prý též není jednoduše čitelný, jelikož se dočkáme řady nečekaných zvratů, které leckoho překvapí. Celkový rating na serveru RottenTomatoes sice není nijak ohromující, když z dvanácti recenzí je jen osm kladných při průměrném skóre 6.17/10, ale neokoukaný koncept jako takový chválí i ti méně spokojení kritici. Premiéra se uskuteční ve vybraných kinech a na VOD 6. prosince 2019.

Zdroje: BDI, BDII, RT

I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu I See You: Recenze slibují, že tenhle detektivní thriller nás dokáže skutečně překvapit | Fandíme filmu