Pavel Jína je mluvčím Škoda Auto pro český trh, Pelc se přesouvá do marketingu

29. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pavel Jína vystřídá Vítězslava Pelce na pozici tiskového mluvčího Škoda Auto Česká republika. Pelc bude zodpovídat za marketingové a sponzoringové aktivity značky na domácím trhu. Martin Preusker bude od prosince zodpovědný za produktovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq

Pavel Jína bude od 1. prosince 2019 ve společnosti Škoda Auto zodpovědný za PR aktivity značky Škoda v České republice. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera Škoda Auto pro český trh zamíří do oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi.

Pavel Jína pracuje ve Škoda Auto od roku 2017. V uplynulých třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq. Ve své nové funkci bude Jína zodpovědný za komunikaci značky Škoda na českém trhu.

Jeho předchůdce, Vítězslav Pelc, nastupuje k 1. prosinci 2019 na pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice. Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit.

Martin Preusker převezme dosavadní úkoly Pavla Jíny v Komunikaci produktu Škoda Auto. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace.

Psali jsme
Mylbachrová je mluvčí Pivovarů Staropramen, Šeberle povýšil

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.