O nás     Inzerce     KontaktSpolehlivé informace o IT již od roku 2011
Hledat
Nepřehlédněte: Usnadní vám práci: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024
Správa dokumentů
Digitální transformace
Informační systémy
Hlavní rubriky: Informační systémy, Mobilní technologie, Datová centra, Sítě, IT bezpečnost, Software, Hardware, Zkušenosti a názory, Speciály

Pozoruhodné IT produkty 2024
E-knihy o IT zdarma
Manuál Linux

Pro startupy i velké korporace – HELIOS je tu pro každého

Výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden či největší internetová firma v Česku Seznam.cz, všichni používají dnes a denně systémy HELIOS, na které spoléhají ve svých klíčových agendách. Systémy HELIOS od Asseco Solutions dokážou pokrýt potřeby libovolné firmy. Navíc jsou přizpůsobené přímo pro český a slovenský trh.

HELIOS Easy pro snadný start jako u BeWooden


Společnost BeWooden byla postavena na originální myšlence – vyrábět motýlky ze dřeva. Přestože mnozí zakladatele firmy od této myšlenky zrazovali, pustili se do práce s plnou vervou a dnes nabízejí desítky různých druhů dřevěných motýlků. Navzdory některým „proroctvím“ se ukázalo, že o dřevěné motýlky je na trhu zájem, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Firma proto rozšířila dva roky od svého založení své produktové portfolio o dřevěné peněženky, manžetové knoflíčky, opasky a další produkty. Záhy o dřevěné produkty projevila zájem i ženská část populace, a tak vznikly třeba i dřevěné šperky a další doplňky pro ženy.

Portfolio produktů bobtnalo, firma expandovala do zahraničí a Excel přestal stačit. Firma proto začala hledat profesionální ERP systém, který by ideálně nebyl příliš komplikovaný ani drahý, ale zároveň by dokázal dlouhodobě držet tempo s jejím růstem. Nakonec se v roce 2017 rozhodla pro systém HELIOS Easy, který implementoval náš certifikovaný partner, společnost HCV group. Ten přinesl firmě obrovskou úlevu.

Úplným základem byla schopnost nabídnout zákazníkům dnes už de facto nezbytnou funkcionalitu zobrazení skutečných skladových zásob u každého z produktů. Systém také integroval prodej s firemním účetnictvím a dostal se do něj i proces nákupu, který je podstatný pro finanční řízení, cenotvorbu a v důsledku souvisí i se skladovými zásobami. Firma se také rozhodla využít oblíbené funkcionality HELIOSU, a to podpory pro čárové kódy i jejich specializované čtečky. Díky tomu se výrazně zrychlila práce na příjmu i expedici. Zákazníci tak své zboží mohli dostat rychleji, a hlavně bez chyb při zpracování objednávek.

HELIOS Green pro ty největší jako Seznam.cz


Společnost Seznam.cz, provozovatel stejnojmenného webového portálu a velkého množství dalších internetových služeb či třeba vlastní TV stanice, v roce 2010 hledala podnikový informační systém, který by jí pomohl s účetnictvím, personalistikou, mzdami a fakturací. Klíčová byla otevřenost systému, protože ve firmě se často mění požadavky na to, co by ERP systém měl umět. Během pár týdnů si firma nakonec zvolila HELIOS Green.

Firma ho začala využívat k elektronickému vystavování faktur, kterých je až 30 000 měsíčně, ale i k přípravě pracovněprávních dokumentů, reportů o fluktuaci, nemocnosti či zařazení zaměstnanců a k řadě dalších agend. Díky vlastnímu silnému týmu vývojářů si pro něj nakonec vybudovala i vlastní tým vývoje. Ten přišel vhod zejména během fúzí a akvizic, které firma pravidelně provádí. Díky tomu se podařilo hladce převzít celou řadu jiných společností do portfolia Seznamu. Vlastní tým pro HELIOS integroval Green do firmy v předstihu, aby v rozhodný den pro fúzi či akvizici mohla nově získaná součást Seznamu okamžitě fungovat na celofiremním systému HELIOS Green. Úspora, které Seznam.cz díky němu dosáhl, se pohybuje okolo 1 000 000 Kč měsíčně.

Když potřebujete mobilní přístup

Obchodní zástupci, servisní pracovníci, stavbyvedoucí, manažeři na cestách či dovolených – existuje řada pracovních pozic i situací, kdy zkrátka nechceme ani nemůžeme ztratit kontrolu nad klíčovými procesy či událostmi ve firmě, kde pracujeme. Stejně tak existují okamžiky, kdy potřebujme zpřístupnit vybrané informace z našich podnikových systémů našim dodavatelům či odběratelům, aby měli možnost získat přehled o stavu výroby jejich zakázky, skladu, aktuální ceny vybraného zboží, stavu objednávek či jejich založení, přehled salda apod. Zkrátka, kdy potřebujeme přístup k informacím, dokumentům, dokladům přímo z terénu, nebo kdy je v terénu musíme pořizovat. A přesně k tomu slouží mobilní přístup k ERP systému.

Mobilní aplikace

Pokud ve své firmě máte HELIOS Orange, je pro vás ideálním řešením mobilní aplikace HELIOS Zoom. Ta je k dispozici pro mobilní telefony a tablety s operačními systémy Android a iOS, ale také pro počítače s Windows a MacOS.

HELIOS Zoom nabízí vzdálený přístup k libovolným datům ve vašem firemním systému HELIOS Orange, v případě čtení zcela zdarma. Pokud byste chtěli na cestách se systémem i aktivně pracovat, můžete si připlatit za prémiové funkce, mezi které spadá i podpora notifikací, jež se s nástupem nové edice iNUVIO staly velmi populárními.

Že máte ve firmě HELIOS Green? Pak je tu aplikace HELIOS Mobile. S ní máte přehled o tom, co se ve firmě děje, a pokud je potřeba, můžete přímo ze svého tabletu či chytrého telefonu s operačním systém Android pracovat úplně stejně, jako byste seděli ve své kanceláři, a to se všemi moduly.

Webový přístup

Mobilní aplikace však není jedinou možností, jak vzdáleně přistupovat k ERP systémům HELIOS. Další alternativou je webový přístup. Jedním z dostupných řešení je novinka systému HELIOS Orange: ePORTAL. Ten umožňuje snadno vybudovat informační portál, ke kterému se dostanete z libovolného webového prohlížeče v počítači, tabletu či mobilu a je vhodný pro zpřístupnění informací i vašim obchodním partnerům či zákazníkům.

S využitím ePORTALu můžete svým odběratelům dát možnost on-line přístupu např. ke stavu rozpracovaných zakázek, termínům dodání, stavu skladových zásob, či vystaveným fakturám. Obchodním partnerům zase můžete nabídnout např. aktuální stav salda, či přehled vystavených objednávek. To vše v graficky atraktivní a přehledné formě s šifrovaným přenosem dat.

Dejte data těm, co je potřebují

Trendem současné doby je otevírání dat všem stakeholderům, jejich neustálá přístupnost a aktuálnost, a to odkudkoliv a kdekoliv. Přístup k datům posiluje vztahy se zákazníky, obchodními partnery, a zlepšuje i vnitrofiremní komunikaci a přehled manažerů i zaměstnanců o aktuálním dění ve firmě. Kombinace mobilního přístupu a webového portálu dokáže jednoduše a efektivně pokrýt potřeby všech stakeholderů, a vám umožní dostat ze svého systému HELIOS maximum.

Asseco Solutions je tradičním česko-slovenským výrobcem podnikových informačních systémů. Brzy oslavíme 30 let na trhu, přičemž po celou dobu existence vytváříme profesionální podnikové informační systémy pro firmy všech velikostí. Naše systémy HELIOS využívají desítky tisíc zákazníků v České i Slovenské republice. Pokud se chcete zařadit mezi ně, navštivte tuto stránku.

(Partnerský příspěvek)


(9. 12. 2019 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2011-2024 BusinessIT.cz, ISSN 1805-0522 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu BusinessIT.cz a ochrana soukromí | Používáme účetní program Money S3 | pg(7487)