11.12.2019 11:37

Předvánoční Re:kabaret Re:vue s Radimem Vizvárym v Divadle Bolka Polívky

Pestrá směs skečů, stand-upů, hudby, pantomimy a improvizace okořeněná nekorektním humorem a mistrovstvím vzácného hosta. Pozvání do Re:Kabaretu Re:vue v Divadle Bolka Polívky přijal totiž mim, režisér, choreograf a držitel Ceny Thálie pro rok 2016 Radim Vizváry. Společně s herci Pavolem Serišem, Miroslavem Sýkorou, Michalem Chovancem, Ondřejem Klíčem, Marianou Chmelařovou, Janem Šprynarem a živou kapelou připravili pořádnou porci gagů a hudby. Hravý svět klaunů a kabaretní atmosféra tak zaměstná 18. prosince od 19 hodin všechny vaše smysly a rozvibruje vaši bránici. Vstupenky jsou k dispozici online přes síť GoOut nebo na pokladně divadla.

Re-kabaret byl již 4 roky pravidelnou součástí programu Divadla Bolka Polívky. Nyní poprvé se představí v nové podobě, za níž stojí autorsko-režijní tým ve složení Hana Mikolášková a Matěj Randár.

„Náš speciální host Radim Vizváry souhlasil s účinkováním pod podmínkou, že s ním pro Re:kabaret Re:vue nazkoušíme nový a zcela originální skeč. To jsme mu velmi rádi splnili. V jedné scénce dokonce uvidíme Vizváryho společně s Pavolem Serišem, kterého brněnské divadelní publikum moc dobře zná,“ uvádí Matěj Randár. A Hana Mikolášková dodává: „Baví mě pracovat s lidmi, kteří chtějí dosáhnout dál a dál za svoje stávající hranice, které baví objevovat nové možnosti. Kteří nás díky své odvaze s sebou berou jako Alenka za zrcadlo do říše humoru a divadelních kouzel. Právě zrcadlo je našim tématem. To může znít vážně, až fatálně, ale snad si dokážete představit, co se stane, když takové zrcadlo vezme do rukou klaun!“

Re:kabaret Re:vue čekají po předvánoční premiéře tři reprízy v průběhu roku 2020. „Soubor je tvořen velmi schopnými improvizátory, kteří dokáží z každého představení udělat premiéru. I když se intenzitou přípravy spíše blížíme vzniku klasické inscenace, improvizace bude mít své nenahraditelné místo,“ říkají režiséři Matěj Randár a Hana Mikolášková.

www.divadlobolkapolivky.cz

Autor článku: Michal Adamík