IGNÁC: Chytřejší než jiné sjednavače


			IGNÁC: Chytřejší než jiné sjednavače

Jednička mezi sjednavači autopojištění slaví druhé narozeniny! Víte, jak se daří jedné z nejúspěšnějších aplikací z technologické dílny INSIA a jaké novinky se chystají?

IGNÁC poprvé šokoval poradce před dvěma lety, na výročí narození Ignáce Šustaly. Byl navržen tak, aby finančním poradcům ze sítě INSIA co nejvíce usnadňoval práci. Smlouvu přes něj sjednáte za 5 minut, navíc se automaticky vygeneruje záznam z jednání.

Je chytřejší než jiné sjednavače, protože využívá prvky umělé inteligence a neřadí nabídky pouze podle ceny pojištění. Sám inteligentně vytvoří komplexní přehled a doporučí poradci nejvhodnější variantu pro klienta. Letos slaví druhé narozeniny a rozhodně nepřestává šlapat na plyn. Připomeňme si, co nejvýznamnějšího stihl v roce 2019.


Mohlo by vás zajímat: Jaké jsou strategické tahy Generali Deutschland?


Láme jeden rekord za druhým

IGNÁC je k nezastavení, což se odráží i na jeho výkonech v roce 2019. Více než 100 mil. Kč pojistného (nárůst o více než 100 % proti roku 2018) a přes 21 tisíc nově sjednaných smluv potvrzují stále rostoucí oblibu systému mezi makléři v INSIA.

Ignac

Zdroj: IGNAC

Dynamické srovnání nabídek

Srovnávání nabídek pojišťoven prošlo změnou. Je dynamičtější a porovnává jednotlivé nabídky dle jejich kvalitativních parametrů. Opět tak posouvá kvalitu služby makléřů INSIA k jejich klientům na vyšší level.

IGNÁC v kapse? Žádný problém!

Od letošního roku mají poradci INSIA k dispozici mobilní aplikaci Ignác Mobile na focení vozidel pro
6 pojišťoven, která je navíc rovnou napojená na sjednané smlouvy, a tak výrazně usnadňuje celý proces sjednávání havarijního pojištění ojetých vozidel.


Mohlo by vás zajímat: Star Insurance Group se rozšířila o dalšího člena


Sjednáním smlouvy to nekončí

Víme, že vztah mezi klientem a poradcem je důležitý. IGNÁC proto buduje a prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem. Po sjednání smlouvy v IGNÁCovi automaticky chodí klientům jménem poradce pár dní po uzavření autopojištění personalizované emaily a video emaily se shrnutím pojištění, připomenutím platebních údajů, možností připojistit se a kontaktem na poradce.

Nepřetržité vylepšování

INSIA dlouhodobě klade důraz na vývoj nejmodernějších online nástrojů a sjednavačů, speciálně navržených pro potřeby hypotečních a pojišťovacích makléřů. Členové sítě tak mají bezkonkurenční podmínky a celou řadu výhod, díky kterým jsou vždy o krok před konkurencí. A rovněž sjednavač IGNÁC neustále vyvíjíme. V budoucnu se mohou poradci INSIA těšit na řadu novinek.

Zdroj: INSIA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články