Krajanka vstupuje na trh s jogurtovými nápoji

pátek, 20. prosince 2019, 09:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Alimpex přichází na trh s novinkou své značky Krajanka, a to s jogurtovým nápojem, zatím ve třech příchutích.

Při výběru příchutí vybírala firma ty u Čechů nejoblíbenější, zdroj: Alimpex Food/Krajanka

Při výběru příchutí vybírala firma ty u Čechů nejoblíbenější, zdroj: Alimpex Food/Krajanka

Společnost Alimpex Food vstupuje na trh s jogurtovými nápoji a pod svou značkou Krajanka uvádí jogurtový nápoj v příchutích natur, broskev s maracujou a jahoda. Jedná se o svačinku určenou jak pro dospělé, tak pro děti.

„Výrobkem Krajanka Každé ráno vstupujeme na trh jogurtových nápojů. Nikdy předtím jsme tento typ produktu nevyráběli. V širokém portfoliu značky Krajanka nám chyběl. A protože jsou výrobky, určené především pro konzumaci po ránu, oblíbené, rozhodli jsme se v letošním roce zařadit právě jogurtové nápoje a rozšířit i řadu jogurtů o nejpopulárnější natur jogurty,“ uvádí pro Mediaguru Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka.

Volba příchutí u jogurtových nápojů byla podle Martina Kincla jasná. Jahoda, která Čechům nejvíce chutná, přírodní, a broskev s maracujou pro oživění sortimentu,” dodává s tím, že Krajanku také v roce 2020 firma podpoří jak on-line, tak BTL aktivitami a naváže na aktivity z minulého roku.

Dále firma dává na trh ještě jogurty Krajanka Každé ráno v příchuti natur, a to ve verzi se 3  % tuku a v nízkotučné variantně s 1,5% tuku. Všechny produkty budou v prodeji v maloobchodních řetězcích. Doporučená maloobchodní cena 150 g balení s 1,5% tuku je 7,90 korun, kilového balení se 3 % tuku je 59,90 korun a u  jogurtového nápoje o objemu 283 ml, je 19,90 korun.

Značka Krajanka je na trhu od roku 1992 a zahrnuje celou řadu výrobků, začínala s pochoutkami ze zakysané smetany a paštikami. Firma Alimpex Food se ale zabývá zejména velkoobchodem a distribucí čerstvých, mražených a nechlazených potravin. Od roku 2000 zahrnula do svých aktivit logistické a distribuční služby. Nabízí nyní okolo 7 tisíc položek výrobků a dodává na trh výrobky českých mlékáren, ale i vlastní značky: Balsýr, Blaník, Dr. Halíř, Krajanka, Krajanka mléčné, Krajánek, Milkin, Pâté du Chef a Polárka. Dále na trhu výhradně zastupuje značky Eiskafee, Elinas nebo Philadelphia

-zue-