Bistro Social s novým rokem mění interní strukturu

pondělí, 6. ledna 2020, 16:20 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Agentura Bistro Social hlásí změny ve své struktuře. Do čela druhého content marketing týmu se posouvá Sabina Erbanová.

Zdroj: FB Bistro Social

Zdroj: FB Bistro Social

Agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vstupuje do letošního roku s novou strukturou. Do čela druhého content marketing týmu se na pozici Social Media Director posunula Sabina Erbanová. První obsahový tým zůstává i nadále pod vedením Social Media Directora Martina Navrátila. Ten bude mít nově na starosti veškeré kreativní strategie agentury a zároveň bude zodpovídat za technologický rozvoj všech klientů.

 

V Navrátilově týmu od nového roku povýšila Sabina Karásková, která bude z pozice Senior Social Media Manager zodpovědná převážně za všechny social media aktivity skupiny Heineken, která patří ke klíčovým klientům agentury. 

Performance tým zůstává nadále pod vedením Social Ads Directorky Petry Drahošové.

„Celkově servisuje naše agentura na pravidelné bázi přes osmdesát značek, a to jak v oblasti mediálního nákupu, tak obsahového marketingu,” říká Managing Director Ondřej Pavelek. Mezi nejvýznamnější klienty agentury patří skupina Heineken, Ultra Premium Brands, AAA Auto a další.

-stk-