Fischer, Donathová, Třešňák a Hron nastupují do týdeníku Euro

14. 1. 2020 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta dále personálně rozšiřuje redakci o komentátora Petra Fischera a další novináře. Novým šéfeditorem Eura je Petr Třešňák, na pozici redaktorky nastoupila Klára Donathová a nově přichází editor Michal Hron.

Redakce týdeníku Euro pod vedením šéfredaktora Ondřeje Hergesella doplňuje tým o nového spolupracovníka Petra Fischera. Ten byl komentátorem v Lidových novinách, české redakci BBC, vedl kulturní rubriky v Hospodářských novinách a České televizi, naposledy byl šéfredaktorem Českého rozhlasu Vltava.

Staronovou tváří v týdeníku Euro je Klára Donathová, která se zaměřuje na lifestylová témata, zejména gastronomickou scénu. Mimo jiné stojí za speciálem Top restaurace. Novým šéfeditorem Eura je Petr Třešňák, dosavadní editor serveru Euro.cz. V minulosti působil mimo jiné v deníku E15. Editor Michal Hron má za sebou praxi v serveru iDnes.cz, Novinky.cz a v Hospodářských novinách.

„Do redakce přicházejí vyzrálé novinářské osobnosti, které přinášejí erudici a nový pohled na zásadní byznysová i politická témata. I díky nim zůstane týdeník Euro nejsilnějším ekonomickým titulem na trhu,“ říká Ondřej Hergesell.

Psali jsme
Týdeník Euro posiluje, přichází Daniel, Stingl, Štorkán a Halaštová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.