Vyhledávač nábytku Favi spouští kampaň, chystá expanzi

čtvrtek, 16. ledna 2020, 14:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vyhledávač nábytku Favi.cz startuje reklamní kampaň. Letos plánuje vstup na další trhy.

Zdroj: Repro YT Favi.cz

Zdroj: Repro YT Favi.cz

Internetový vyhledávač nábytku Favi.cz aktuálně operuje v pěti zemích, kde loni vygeneroval tržby ve výši necelé půl miliardy korun. Letos plánuje expanzi na další trhy. Zároveň spouští reklamní kampaň.

Favi.cz působí kromě České republiky také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Dalšími cílovými zeměmi jsou Španělsko, Portugalsko, Chorvatsko, Slovinsko a celá Skandinávie.

K posílení povědomí spouští Favi.cz reklamní kampaň, jejíž koncept klade důraz nejen na velký výběr všeho druhu nábytku, ale i na styl a emoce, které mají rozličné cílové skupiny spojené se svým domovem. „Cílem nové kampaně je ukázat, že na Favi.cz si může nábytek vyhledat skutečně každý, bez ohledu na preferovaný styl zařízení interiéru. Toto vše jsme reflektovali jak prostřednictvím čtyř cílových skupin – rodiny s dětmi, mladého páru, staršího páru a single člověka –, tak i dalšími produktovými spoty a zobrazením pestré škály nábytku,“ popisuje Marie Hejlová, marketingová ředitelka Favi.

Kampaň je k vidění v televizi na Nově, Primě, slovenské Joj a Markíze a dalších kanálech, dále na internetu, sociálních sítích a také v outdooru, například v pražském metru.

Imageový a deset produktových spotů, v nichž se objeví přes 150 kusů nábytku, natáčela dvojice Tomáš Kasal Michal NavrátilHeroes of Production. Během dvou dnů byly pro účely natáčení postaveny čtyři plně vybavené pokoje. „V jednom stejném pokoji se ve filmově laděných scénách postupně odehrávají příběhy čtyř různých domovů. Jednotlivé set designy jsou postavené na osobitosti obyvatel a nesou ikonické rysy dané cílové skupiny. Prezentujeme tak různé možnosti vybavení interiéru a s tím i dnešní rozmanitost trhu s nábytkem,“ říká designérka Andrea Fišarová.

-stk-