Daniel Tinz bude řídit zahraniční aktivity skupiny Packeta, majitele Zásilkovny

5. 2. 2020 12:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Novým Group COO skupiny Packeta, která vlastní českou logisticko-technologickou firmu Zásilkovna, se stal Daniel Tinz.

Hlavním úkolem Daniela Tinze bude řízení evropských firem skupiny Packeta a její expanze na další trhy. Před příchodem do Packety působil Daniel Tinz ve společnosti Staropramen, kde byl zodpovědný za business aktivity firmy v Čechách a na Slovensku.

„Věřím, že Danielovo manažerské zkušenosti výrazně pomohou k další akceleraci aktivit naší skupiny v Evropě a její expanzi na další trhy. Posilování naší přítomnosti v jednotlivých evropských zemích a vstup na trhy nové jsou jedním z našich strategických cílů tohoto roku. Jsem ráda, že jsme na tento klíčový post získali skutečného profesionála,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

„Klíčovým úkolem je pro mě propojení všech našich firem v perfektně fungující celek, který přinese špičkové služby všem našim klientům a partnerům v Evropě, Asii nebo Americe. Zároveň chci, aby všechny naše skvělé inovace pomáhaly růstu Packety u nás i v zahraničí a určovaly trendy budoucího vývoje trhu. V neposlední řadě je mou obrovskou osobní motivací rozvoj všech našich lidí, abychom si interně vychovávali budoucí skvělé lídry a manažery,“ doplňuje nový provozní ředitel Packety Daniel Tinz.

Daniel Tinz pracoval například pro Nestlé nebo Procter & Gamble. Téměř 12 let působil ve společnosti Staropramen, kde zodpovídal za veškeré business aktivity v ČR a na Slovensku. Daniel Tinz doplní ve vedení skupiny Packeta Simonu Kijonkovou, která firmu před desíti lety založila a stále stojí v čele holdingu Packeta na pozici CEO.

Skupina Packeta, kam spadá Zásilkovna a dalších 12 firem, měla v loňském roce obrat téměř 1,3 miliardy korun. V meziročním srovnání šlo o 60% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 19 milionů. Ve srovnání s rokem 2018 jde o nárůst o 84 %. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 2 miliardy korun a 35 milionů přepravených zásilek.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.