Krušovice ukazují, co znamená vybírat si královsky

Společnost Heineken rozvíjí v digitální kampani od Isobaru na krušovické pivo koncept královské volby

Praha – Reklamní agentura Isobar připravila novou online kampaň pro značku Krušovice. Isobar svou kampaní navázal na ATL komunikaci „Je to na tobě, tak vybírej královsky“ od agentury DDB Prague. Ta je založena na myšlence, že rozhodování je jednoduché a žádná volba není těžká, když má člověk nadhled z trůnu a vybírá královsky.

Série čtyř patnáctivteřinových onlinových spotů demonstruje jednoduchost a jednoznačnost královské volby, když má člověk své zásady. Na diváka se prostřednictvím řečnických otázek obrací stejný protagonista, kterého známe z televizního spotu. Ztělesnil ho herec a moderátor Justin Svoboda. 

„Jsem nesmírně rád, že se režisérovi povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního ATL posunuty více do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ pochvaluje si Senior Brand Manager značky Krušovice Jiří Coufal.

Spoty vznikly v produkci společnosti DOIT.films. Minimalistické a výtvarně pojaté glosy vytvořili režisér Prokop Motl a kameraman Gašper Šnuderl. Spoty se staly základem pro další mediatypy. Objeví se také na sociálních sítích.

Další podrobnosti najdete na stránkách www.krusovice.cz.

Credits:

Kreativní agentura: Isobar

Mediální agentura: Adexpres

Produkční agentura: DOIT.films

Značka: Krušovice

Klient: Heineken

Obor: Potraviny / nápoje

Mediamix: Online, Social

Režie: Prokop Motl

DOP: Gašper Šnuderl

Creative Director: Pavel Flégl, Jan Rídl

Art Director: Michal Kotulek

Copywriter: Jan Rídl, Julie Vernerová

Agenturní produkce: Ivica Šúrová

Account manager: Kristína Jíšová

Spoty na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kiKF4o3XY0U&list=PLOOVUeGtI9kJnyV9k2NC0i09aev7bkOYO

Spoty ke stažení: https://www.dropbox.com/s/au5j1h06iqbdasr/krusovice_online-spoty.zip?dl=0

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com