Jameson představuje limitovanou edici

foto Jameson
foto Jameson

Irská whiskey Jameson představuje již tradiční limitovanou edici vytvořenou u příležitosti celosvětových oslav svátku svatého Patrika. Letošní design je z dílny známého dublinského ilustrátora Stephena Heffernana, známého jako Hephee. Omezený počet lahví bude v ČR k dostání od 1. března na rohlik.cz.

Stephen Heffernan ve svém ztvárnění mapuje putování přátel v tento den, kdy se celý svět převlékne do irských barev. Prostřednictvím nové hravé technologie dává Hephee prostor kreativitě a zábavě. Společně s přáteli si totiž zákazníci mohou vytvořit vlastní virtuální etiketu. Díky QR kódu na hrdle lahve mohou fanoušci Jamesona etiketu upravit a v telefonu si ji doplnit o přednavržené designové ikony. Se svým návrhem se pak mohou zúčastnit soutěže o nejlepší „Jameson barový design“, který pak bude opravdu použit. Prvky originální etikety, i ty dostupné online, zobrazují situace, do kterých se s přáteli můžete na party dostat nebo které můžete vidět kolem sebe.

„Letošní limitovaná edice odráží nový přístup značky Jameson v podobě přímého zapojení spotřebitelů. Lahev, kterých do ČR dorazí limitovaný počet, bude možné exkluzivně zakoupit od 1. 3. 2020 pouze na e-shopu Rohlik.cz za 499,- Kč,” říká Tomáš Hvězda, brand manager značky Jameson.

Comments

comments

Vyhledat