Petr Kofroň je novým manažerem plzeňského pivovaru, střídá Hamaru

20. 2. 2020 09:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Dosavadní manažer velkopopovického pivovaru Petr Kofroň změnil v rámci Plzeňského Prazdroje působiště. Od začátku února nastoupil na pozici šéfa pivovaru v Plzni.

Plzeňský pivovar má nového manažera závodu. Stal se jím Petr Kofroň, který se do mateřského pivovaru vrací po 5 letech. Ve funkci nahradil Stanislava Hamaru, který po víc než sedmi letech přechází na novou pozici manažera rozvoje výroby všech pivovarů Plzeňského Prazdroje. V ní bude zodpovědný za rozvoj nových technologií ve výrobě a bude se starat o to, aby byla dlouhodobě udržitelná z pohledu vlivu na životní prostředí i kapacitu.

Petr Kofroň spojil s Prazdrojem celou svou dosavadní profesní kariéru. V roce 2009 se stal sládkem a postupně se vypracoval až na nejvyšší sládkovskou pozici. Jako vrchní sládek celého Prazdroje odpovídal přes čtyři roky za kvalitu výroby v pivovarech Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích. Posledních pět let pak spojil s velkopopovickým pivovarem, kde zastával pozici manažera závodu.

Za stěžejní projekt svého působení v čele pivovaru ve Velkých Popovicích považuje rozšíření kapacity varny. „Co mi ale dělá ještě větší radost, je to, že se nám podařilo v pivovaru vytvořit výborný tým lidí. Dali jsme prostor mladým talentům, kteří jsou zárukou budoucích úspěchů velkopopovického pivovaru. Bylo to krásné období. Teď se těším, že se potkám v jednom týmu s bývalými kolegy z Plzně, fachmany, kteří tu pracují třeba třicet, čtyřicet let,“ říká Petr Kofroň.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.