Manuál pro agilní adaptaci a transformaci

Agilní transformací si (ne)úspěšně prošlo spousty společností a vylámalo zuby mnoho "agilních koučů". Co se (ne)doporučuje a jak to celé zvládnou i v divizích jako je HR, Sales, nebo Marketing? O tom jsou nejnovější best practice, pod názvem AgileSHIFT. Od Axelos.

Další agile metodika? Ne. Agilní transformace? Ano.

Inovace a změna pravidel, podle kterých jsme dodnes fungovali, nás nutí reagovat pružněji. To znamená využít agilní transformaci. Proč? Protože chcete řídit týmy a vlastně celou firmu, která umí lépe, než konkurence

  • přizpůsobovat služby na míru
  • doručovat produkty (rychlost / kvalita)
  • reagovat na rostoucí požadavky zákazníků

AgileSHIFT je na trhu krátce. Opravdu nejde o další agilní metodiku pro IT projekty, jako je Scrum. Jde o manažerské řešení pro celou organizaci. Metodiku lze využít pro školení, certifikaci, ale i koučování a poradenství při adaptaci a transformaci.

AgileSHIFT = agilní posun, agilní transformace kultury celé organizace

Pokud si vezmete doporučení sepsané v "guidance" AgileSHIFT za své, získáte průvodce na klikaté cestě agilní transformace. Nejenom v IT, ale napříč celou organizací. A právě v tom je jeho síla. Ohýbat Scrum na oddělení Marketingu, HR, nebo jej zavádět v Sales není vůbec jednoduché. Ba co víc, jde o překážku v úspěšné agilní transformaci.

Principy a procesy AgileSHIFT pomáhají změnit myšlení a rozvíjet agilní techniky tam, kde se dodnes pracuje tradičním, konvenčním způsobem. A to jsou právě manažerské posty v obchodu, marketingu a HR.

Zde vám navíc může pomoci i manažerská simulace, např. Grab Pizza. Na příběhu společnosti podobné Dámejídlo.cz Proč? Jde o nejlepší způsob, jak zlepšit synergii mezi IT a byznysem!

Stáhněte si zdarma manuál na agilní transformaci a pokračujte v celém článku:

https://www.tx.cz/blog/agileshift-jako-mocny-nastroj-agilni-transformace-se-predstavuje

Kontakt:

TAYLLORCOX

www.tx.cz

Klíčová slova ČR-počítače-trh-práce-služby-firmy-TAYLLORCOX

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.