SodaStream cílí na maminky. Firma vsadila na spoty v rádiích

2. 3. 2020 15:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Značka SodaStream, která se specializuje na domácí přípravu perlivé vody, spustí v březnu rozhlasovou kampaň. Sada dvou spotů bude vysílána během celého měsíce na celostátních frekvencích rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Tématem je potravinářský CO2 plyn a limitovaná edice SodaStream Spirit Italian Spritz.

Rozhlasovou kampaň využívá ke zvýšení a podpoře prodeje SodaStream opakovaně. „S reklamami v rádiích máme dlouhodobě dobrou zkušenost, naši zákazníci na spoty v rozhlase reagují velmi pozitivně,“ prozrazuje Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR. Hlas oběma dvacetivteřinovým spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková a cílovou skupinou jsou maminky ve věkové kategorii 25+. Kreativa rozhlasových spotů vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

První spot prezentuje výrobníky SodaStream jako alternativu k namáhavému nošení těžkých balíků vod, pomocí nichž si lze čerstvou perlivou vodu nachystat v pohodlí domova. Rovněž připomíná limitovanou edici Spirit Italian Spritz. Sada obsahuje výrobník Spirit White, bombičku s CO2 plynem, dvě designové sklenice, dvě lahve Fuse o velikosti 1 l a dámskou lahev do kabelky o objemu 0,5 l. Poslední složkou je příchuť Italian Spritz, s níž si připravíte nealkoholickou verzi oblíbeného nápoje.

Tématem druhého spotu je plyn CO2 pro výrobníky perlivé vody SodaStream. Bombičky s plynovou náplní CO2 dodávány v potravinářské kvalitě a vydrží až na 80 litrů domácí perlivé vodyv závislosti na typu výrobníku a síle perlení nápojů. „Prostřednictvím kampaně chceme také upozornit na to, že je pro nás mimořádně důležitý uživatelský komfort našich zákazníků.  A proto umožňujeme po spotřebování náplně výměnu bombičky pouze za cenu plynové náplně, a to v neustále se rozšiřující síti autorizovaných míst, která momentálně čítá více než 2500 lokací,“ uvádí Michal Panis.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.