facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 3. 2020 - Zdeněk Gric

Novým obchodním ředitelem ČD - Telematiky se stal Jan Vobora

ČD - Telematika má od března nového obchodního ředitele. Stal se jím Jan Vobora, který má více než 20 let zkušeností s přímým i nepřímým prodejem IT řešení a telekomunikačních služeb, řízením obchodních procesů i s tvorbou obchodních strategií a uváděním ICT produktů na české a zahraniční trhy. Jako ředitel úseku Obchod a marketing bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ČD - Telematiky, zejména pak rozvoj na poli telematických řešení a dalších zakázek v segmentu silniční dopravy nebo telekomunikačních služeb a IoT.



Jan Vobora přichází do ČD - Telematiky z postu obchodního ředitele telekomunikační společnosti NOKIA Česká Republika nabízející síťová a telekomunikační řešení. Zde se věnoval převážně oblasti dopravy, státní správy a energetiky. V letech 2010 – 2013 působil na pozici manažera obchodního rozvoje ve společnosti Kapsch, kde získal zkušenosti s řešením dopravní telematiky, definoval a realizoval nové obchodní příležitosti v EU a promítal tato řešení do regionální nabídky. Předtím ve společnosti Cisco Systems měl jako člen globálního týmu pro Deutsche Post / DHL na starosti rozvoj aktivit u tohoto klienta v regionu EMEA, zejména pak datacentra v Praze a přenos zkušeností do dalších globálních datacenter. V letech 2001 – 2005 vedl prodejní týmy ve společnosti Microsoft, kde řešil i obchodní strategie svěřených segmentů. Zkušenosti nabíral i v Nortel Networks, EuroTelu Praha nebo v Českém Telecomu.

Jan Vobora (45) vystudoval obor Vědecký informatik, další profesní vzdělání získával v průběhu svých četných zahraničních působností. Mimo plynulé angličtiny ovládá základy němčiny a ruštiny. Volný čas věnuje nejvíce rodině, své dceři a synovi. Je fanouškem motosportu a rád fotografuje.


 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.