Firmy zjišťují, že online marketing je jejich budoucnost

Firmy zjišťují, že online marketing je jejich budoucnost

Podnikatelé a živnostníci teď zažívají těžké chvíle. Zhořklo jim v ústech v okamžiku, kdy se dozvěděli, že musí uzavřít své provozovny z důvodu nařízení vlády. Nemají odbyt, nebo jsou jejich zaměstnanci v karanténě či doma na ošetřovném s dětmi. Firmy začínají chápat, že online marketing může být jejich budoucnost…

Finanční rezervy nejsou nekonečné. Pokud k tomu firmy hradí ještě nájmy, půjčky a mzdy zaměstnancům, není divu, že zvažují ukončení podnikatelské činnosti. Šanci mají jen ti, kteří se přizpůsobí. Řešením je přesunout se na internet. K tomu je ale zapotřebí znát pojem online marketing“ a vědět, jak se v prostředí virtuálního světa správně pohybovat.

Příležitost k online podnikaní

Příspěvek od státu vás nespasí. Potřebujete dlouhodobý plán, jak danou situaci zvládnout. A ten musí fungovat. Zkuste se zamyslet a vytěžit ze současné situace maximum. Třeba se vám podaří překlenout špatné období se ctí a ještě se ve svém podnikání posunete o velký kus dopředu.  S dnešní realitou se smířit nemusíte. Jestliže jste v minulosti přemýšleli o modernizaci podnikání, není vhodnější doba než právě teď.

Svět plyne dál a firmy musejí fungovat

Když se teď přizpůsobíte a dokážete se ve své práci někam posunout, stanete se do budoucna silnějším soupeřem pro ostatní. Např., v některých oborech došlo k úplnému pozastavení provozu. Zaměstnavatelé ruší plánované konference, kurzy, semináře a školení. Přitom úplně zbytečně.

Trend, který má rychle stoupající tendenci, je přesun do online prostředí. Plánované meetingy a porady ve firmě můžete vést i na dálku s pomocí moderních technologií. Jistě znáte Skype, Whatsapp, Zoom nebo jiné možnosti videokonference. Připojit se mohou desítky lidí ve stejném čase.

Dovzdělejte se v oboru online marketing

Virus tlačí firmy do zakládání e-shopů. V posledních dvou týdnech prudce narostl počet nově vzniklých online obchodů na internetu. Přesunulo se tam desítky nejrůznějších firem a restaurací, které nově nabízejí rozvoz svého menu. Ne všichni však v drsném virtuálním prostředí vydrží. Jestliže nikdy předtím na internetu nepůsobili, nemohou tušit, jak podnikat v této sféře.

Do internetového prodeje se pouští i prodejci dezinfekce, roušek, respirátorů a dalších ochranných pomůcek. Ti mají šanci uspět i bez marketingové strategie. Hodně podnikatelů však vnímá provozování e-shopu jen jako dočasné řešení a nepočítají s tím po zrušení vládních nařízení. Je třeba si ale uvědomit, že to pro některé firmy může být zajímavou budoucností. Nutností je ale správně pochopit, co je marketing a jak díky němu na síti dlouhodobě uspět.

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*