Magistrát v Plzni i krajský úřad obnovují úřední hodiny

Plzeňský magistrát obnovuje od pondělí 20. dubna úřední hodiny za přísných hygienických pravidel, preferuje bezkontaktní řešení úředních záležitostí

Jarní servisní akce AUTO CB

Od pondělí 20. dubna 2020 obnovují orgány veřejné moci České republiky svoje činnosti v původním rozsahu úředních hodin, a to za současného dodržování zvýšených hygienických pravidel stanovených vládou. Úřední hodiny Magistrátu města Plzně se od pondělí vrátí do režimu před vyhlášením nouzového stavu v České republice tak, aby veřejnost mohla využít služeb úřadu k zajištění úředních záležitostí. Stále platí, že občané by v této době měli zvážit důvod jejich návštěvy a pokud je to možné, preferovat e-mailový, telefonický nebo písemný kontakt. K osobní návštěvě Magistrát doporučuje občanům se objednat. Omezené úřední hodiny platily na plzeňském magistrátu od 16. března 2020 do 17. dubna 2020.

„Od pondělí 20. dubna 2020 obnovujeme běžné úřední hodiny pro veřejnost, kdy však budou dodržována přísná hygienická pravidla nastavená mimořádným opatřením ministerstva zdravotnictví. Žádáme občany, aby i nadále preferovali písemný, telefonický či elektronický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. Pokud klient potřebuje vyřídit své záležitosti osobně, je vhodné se předem objednat na konkrétní termín přes náš rezervační systém Úřad bez čekání (https://www.uradbezcekani.cz/), abychom předešli koncentraci osob v čekacích halách nebo na chodbách. Objednat se lze i po předchozí telefonické či e-mailové domluvě se zaměstnancem daného pracoviště. Kontakty naleznou občané na webu https://telefony.plzen.eu/,“ vysvětlil ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně Petr Triner.

V budovách plzeňského magistrátu jsou u vchodů instalovány stojany s bezkontaktním dávkováním dezinfekce a informace o nezbytnosti dezinfekce rukou při vstupu do budovy. Magistrát města Plzně přijal další bezpečnostní opatření. Společné prostory a čekací haly jsou po skončení provozní doby dezinfikovány germicidními lampami. Na přepážkách jsou nainstalovány bariéry mezi úředníkem a klientem. Do budov úřadů není možné vstoupit bez ochranných prostředků dýchacích cest, jako jsou roušky, respirátory, ústenky šály a podobně. „Pravidelně budeme dezinfikovat i společně exponované plochy, kliky, tlačítka výtahů, zábradlí a další místa,“ doplnil ředitel Petr Triner.

Magistrát města Plzně též zajišťuje střídání skupin úředníků, kteří se vzájemně nepotkávají, aby byla zajištěna co největší vzájemná zastupitelnost jednotlivých zaměstnanců při činnosti jednotlivých agend. Pro úředníky na přepážkách úřad zajišťuje ochranné a dezinfekční prostředky.  Zaměstnancům Magistrátu města Plzně je umožněno pracovat z domova, pokud jim to jejich zařazení dovoluje. Na minimum se omezují osobní kontakty zaměstnanců s veřejností i mezi sebou.

Kompletní informace o úředních hodinách a dokumenty k vyřízení konkrétních agend naleznou občané na webové adrese: https://www.plzen.eu/urad/vyridte-si-na-uradu/.

Pokud občané potřebují poradit, jak některé úřední záležitosti vyřídit, je možné se informovat na lince 378 031 111 či na e-mailu posta@plzen.eu.

Aktuální informace z města Plzně občané najdou na webu www.plzen.eu a Facebooku města Plzně Plzeň.eu.

Krajský úřad se vrací do běžného režimu, zůstávají některá opatření

Omezení provozu Krajského úřadu Plzeňského kraje na základě mimořádného opatření ministerstva končí, od pondělka 20. 4. 2020 se vrací úřad k běžnému režimu. Vzhledem k epidemiologické situaci zůstávají v platnosti některá opatření a doporučení pro občany, kteří úřad potřebují navštívit k vyřízení agendy.

V souvislosti s vydaným mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví s účinností od 20. 4. 2020 budou v platnosti úřední hodiny a kontakty dle běžného režimu.

Krajský úřad upřednostňuje písemnou, elektronickou nebo telefonickou komunikaci. Veřejnost může kontaktovat zaměstnance krajského úřadu elektronicky nebo telefonicky, a to prostřednictvím elektronické podatelny posta@plzensky-kraj.cz nebo na telefonním čísle 377 195 111. Občané mohou také kontaktovat zaměstnance krajského úřadu prostřednictvím přímých kontaktů ZDE.

V případě naléhavé potřeby osobního kontaktu musí veřejnost počítat s dodržením odstupu alespoň 2 metry a nutností ochrany úst a nosu, bez které je vstup do prostor úřadu zakázaný. Doporučuje se si osobní návštěvu předem telefonicky domluvit s příslušným zaměstnancem.

Dezinfekce na ruce je umístěna na recepci, dále v klientských prostorách - před podatelnou, kancelářemi zajištujícími matriční agendu, Czech POINT a před pokladnou. 

Vzhledem k vyřizování dotačních titulů a s nimi spojenou agendou doporučuje se  využít níže uvedené možnosti pro kotlíkové dotace, dotace v oblasti zemědělství či lesnictví.

V oblasti kotlíkových dotací je možné využívat tyto kontakty:

Jana Soukupová, e-mail: jana.soukupova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 768

Mgr. Martina Beránková, e-mail: martina.berankova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 620

Ing. Eva Platzová e-mail: eva.platzova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 689

Marcela Bártová e-mail: marcela.bartova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 601

Bc. Magda Kadlecová e-mail: magda.kadlecova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 538

Mgr. Lenka Platzová e-mail: lenka.platzova@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 485

V oblasti dotací do lesnictví, myslivosti a zemědělství je možno využívat tyto kontakty:

Ing. Jindřich Rykovský, e-mail: jindrich.rykovsky@plzensky-kraj.cz tel. 377 195 396

Ing. Karel Novák, e-mail: karel.novak@plzensky-kraj.cz , tel. 377 195 328

Ing. Roman Sýkora, e-mail: roman.sykora@plzensky-kraj.cz , tel. 377 195 350

Jana Černá, e-mail: jana.cerna@plzensky-kraj.cz, tel. 377 195 329

Ing. Lada Heřmanová, e-mail: lada.hermanova@plzensky-kraj.cz ,tel. 377 195 632

Alena Stuchlíková , e-mail: alena.stuchlikova@plzensky-kraj.cz ,tel. 377 195 440


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 19.04.2020 14:08



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka