logo SolarWinds MSP

Zákazníci preferují proaktivní přístup k provozu firemní IT infrastruktury

Podle průzkumu SolarWinds MSP 97% evropských respondentů z řad IT prodejců uvádí, že nabízejí nějakou formu řízených služeb. To demonstruje posun poptávky ze strany koncových zákazníků od reaktivního řešení problémů s IT, kteří si preventivně platí za služby udržující maximální dostupnost jejich IT bez přerušení provozu.

"Zejména v současné době cítíme tlak ze strany podniků a organizací na maximální provozuschopnost IT infrastruktur, které jsou vystaveny jak vyššímu zatížení ze strany uživatelů, tak útokům hackerů. Produktové portfolio SolarWinds MSP je ideálním nástrojem pro IT prodejce k rozšíření proaktivních řízených služeb koncovým zákazníkům, zvýšení vlastní produktivity s pomocí automatizace rutinních MSP (Managed Services Providers) procesů, a růstu svého obratu," říká Štěpán Bínek, Product Manager Cloud Services společnosti ZEBRA SYSTEMS, která je distributorem produktů SolarWinds MSP na českém a slovenském trhu.

K hlavním produktům z portfolia SolarWinds MSP se řadí především SolarWinds Remote Monitoring and Management (RMM), centralizovaná sada nástrojů pro správu a vzdálený monitoring s cloudovým managementem, zejména pro menší a začínající MSP poskytovatele.

Větším a zavedeným MSP organizacím je určeno SolarWinds N-central, řešení komplexní správy celého IT prostředí pod jednou střechou.

Nejzajímavější zjištění průzkumu:

Průzkum, kterým SolarWinds MSP ve spolupráci s analytickou agenturou The 2112 Group oslovila IT prodejce v Evropě, potvrdil další nárůst podílu IT služeb s pravidelným příjmem na úkor tradičního break/fix obchodního modelu, kdy se jednorázově platí za odstranění problémů s IT infrastrukturou.

Článek SolarWinds MSP ze dne čtvrtek 28. května 2020

Další články od SolarWinds MSP