David Vejtruba novým marketingovým ředitelem společnosti Savencia
personalista.com - 28. 05. 2020
David Vejtruba byl jmenován novým marketingovým ředitelem společnosti Savencia, která je lídrem českého a slovenského trhu značkových sýrů. Na tomto postu střídá Davida Perutku, jenž ze společnosti odchází.
David Vejtruba působí v oblasti FMCG více než sedmnáct let. Jeho poslední působiště bylo ve společnosti Solvent, provozující síť drogerií Teta, rovněž na postu marketingového ředitele. Předtím pracoval na stejné pozici ve společnosti Nutricia ze skupiny Danone.
„Myslím si, že můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ přibližuje svoji vizi David Vejtruba. „Savencia má velmi silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii nebo tu jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví“.
David Vejtruba je absolventem Vysoké školy chemicko-technologické.