Rohlík.cz kvůli zahraniční expanzi přetahuje manažery obchodním řetězcům i finančním domům

Tomáš Čupr se nově bude věnovat řízení a strategii celé skupiny Rohlík.cz na všech trzích včetně zahraničních.

Tomáš Čupr se nově bude věnovat řízení a strategii celé skupiny Rohlík.cz na všech trzích včetně zahraničních. Zdroj: profimedia.cz

Petr Pavlík působil ve vedení Stocku Plzeň-Božkov, poté v Aholdu a nyní bude šéfem pro tuzemský trh Rohlík.cz
Petr Pavlík působil ve vedení Stocku Plzeň-Božkov, poté v Aholdu a nyní bude šéfem pro tuzemský trh Rohlík.cz
Erich Čomor bude šéfovat Rohlík.cz na německém trhu, přichází z Home Creditu
Erich Čomor bude šéfovat Rohlík.cz na německém trhu, přichází z Home Creditu
5
Fotogalerie

Jednička na českém trhu s on-line potravinami Rohlík.cz výrazně posiluje své vedení. Firmě se podařilo nalákat manažery z řady velkých firem působících na českém trhu.

Novým šéfem pro tuzemský trh se stal Petr Pavlík, který dosud působil ve vedení řetězce Albert a v letech 2011 až 2016 byl generálním ředitelem likérky Stock Plzeň-Božkov.

Český byznys Rohlík.cz bude řídit namísto zakladatele Tomáše Čupra, který se nově bude věnovat řízení celé skupiny na všech trzích. „Uvolní se mi čas na strategii skupiny a řízení náročné expanze,“ říká Čupr.

Český e-shop po spuštění provozu na maďarském trhu letos míří především do Rakouska, kde se bude jmenovat Gurkerl.at neboli Okurka a také do Německa.

I pro tyto země už má šéfy, v Německu půjde o Ericha Čomora, který přichází ze skupiny Home Credit. V rámci ní dosud působil ve společnosti Velvon, dříve zastával roli šéfa Air Bank a Home Credit Česko a Slovensko.

Rohlíku se už dříve podařilo do svých řad získat lidi z konkurenčních a velkých společností, například Martina Dlouhého, někdejšího šéfa Makra, posléze působícího v Tescu. I ten bude nyní členem představenstva celé skupiny Rohlík. Na novou pozici finančního ředitele celé skupiny přišla Sonia Slavtcheva, a to z vedení společnosti Allianz.

Rohlík.cz měl loni na českém trhu tržby zhruba čtyři miliardy korun, letos ale díky koronaviru, který nakopl poptávku online obchodů obecně, výrazně posílil. Rohlík.cz na krizi zareagoval i tím, že vybudoval tak zvaný Suchý Rohlík, rozvážející v prvních týdnech žádané trvanlivé potraviny. Rozjel také Rohlík Bistro, kdy se spojil se známými pražskými restauracemi na rozvoj jídla.