Možná si pamatujete, když chtěl nadšenec Sir James Arthur Ratcliffe koupit práva na výrobu klasického Land Roveru Defender. Z tohoto odkupu nakonec bohužel sešlo a miliardář si tak nakonec musel poradit jinak. Velmi silný kapitál jeho chemické společnosti mu však dovolil pustit se do práce od podlahy a svůj sen si splnit. Foto: Ineos

Možná si pamatujete, když chtěl nadšenec Sir James Arthur Ratcliffe koupit práva na výrobu klasického Land Roveru Defender. Z tohoto odkupu nakonec bohužel sešlo a miliardář si tak nakonec musel poradit jinak. Velmi silný kapitál jeho chemické společnosti mu však dovolil pustit se do práce od podlahy a svůj sen si splnit. | Foto: Ineos

Vůz se jmenuje Ineos Grenadier a je ještě stále ve fázi vývoje. Značka se však předběžně podělila s hotovým designem, aby zamezila únikům a spekulacím. Na první pohled je jasné, že se tvůrci nechali milovaným vozem silně inspirovat. Nechybí hranatá karoserie ani typická přední maska, do které jsou ovšem zasazeny dodatečné světlomety. Foto: Ineos

Vůz se jmenuje Ineos Grenadier a je ještě stále ve fázi vývoje. Značka se však předběžně podělila s hotovým designem, aby zamezila únikům a spekulacím. Na první pohled je jasné, že se tvůrci nechali milovaným vozem silně inspirovat. Nechybí hranatá karoserie ani typická přední maska, do které jsou ovšem zasazeny dodatečné světlomety. | Foto: Ineos

Zájemci si svůj vůz budou moct silně individualizovat. Bude tu tak hodně prostoru pro další terénní úpravy. Technické detaily ještě pochopitelně neznáme. Automobilka ale poznamenala, že do nákladového prostoru se vejde jedna europaleta. K dispozici zatím nemáme ani fotografie interiéru, takže zatím nelze říct, jestli se inspirace defenderem promítla i do kabiny. Foto: Ineos

Zájemci si svůj vůz budou moct silně individualizovat. Bude tu tak hodně prostoru pro další terénní úpravy. Technické detaily ještě pochopitelně neznáme. Automobilka ale poznamenala, že do nákladového prostoru se vejde jedna europaleta. K dispozici zatím nemáme ani fotografie interiéru, takže zatím nelze říct, jestli se inspirace defenderem promítla i do kabiny. | Foto: Ineos

Grenadier teprve teď začíná tu opravdovou cestu k sériové výrobě. Cílem je ujet s ním 1,8 milionu testovacích kilometrů i v náročném terénu. Ceny zatím nejsou známy stejně jako datum uvedení na trh. Foto: Ineos

Grenadier teprve teď začíná tu opravdovou cestu k sériové výrobě. Cílem je ujet s ním 1,8 milionu testovacích kilometrů i v náročném terénu. Ceny zatím nejsou známy stejně jako datum uvedení na trh. | Foto: Ineos

 Foto: Ineos

| Foto: Ineos

 Foto: Ineos

| Foto: Ineos

 Foto: Ineos

| Foto: Ineos

 Foto: Ineos

| Foto: Ineos

Vůz se jmenuje Ineos Grenadier a je ještě stále ve fázi vývoje. Značka se však předběžně podělila s hotovým designem, aby zamezila únikům a spekulacím. Na první pohled je jasné, že se tvůrci nechali milovaným vozem silně inspirovat. Nechybí hranatá karoserie ani typická přední maska, do které jsou ovšem zasazeny dodatečné světlomety. Foto: Ineos
Zájemci si svůj vůz budou moct silně individualizovat. Bude tu tak hodně prostoru pro další terénní úpravy. Technické detaily ještě pochopitelně neznáme. Automobilka ale poznamenala, že do nákladového prostoru se vejde jedna europaleta. K dispozici zatím nemáme ani fotografie interiéru, takže zatím nelze říct, jestli se inspirace defenderem promítla i do kabiny. Foto: Ineos
Grenadier teprve teď začíná tu opravdovou cestu k sériové výrobě. Cílem je ujet s ním 1,8 milionu testovacích kilometrů i v náročném terénu. Ceny zatím nejsou známy stejně jako datum uvedení na trh. Foto: Ineos
 Foto: Ineos
8
Fotogalerie

Ineos Grenadier na prvních fotografiích. Tohle bude záležitost pro nadšence

Majitel chemické společnosti si plní svůj sen a ukazuje první fotografie vozu, který pokračuje v odkazu klasického Land Rover Defender.

Možná si pamatujete, když chtěl nadšenec Sir James Arthur Ratcliffe koupit práva na výrobu klasického Land Roveru Defender. Z tohoto odkupu nakonec bohužel sešlo a miliardář si tak nakonec musel poradit jinak. Velmi silný kapitál jeho chemické společnosti mu dovolil pustit se do práce od podlahy a svůj sen si tak splnit.

Vůz se jmenuje Ineos Grenadier a je ještě stále ve fázi vývoje. Značka se však předběžně podělila s hotovým designem, aby zamezila únikům a spekulacím. Na první pohled je jasné, že se tvůrci nechali milovaným vozem silně inspirovat. Nechybí hranatá karoserie ani typická přední maska, do které jsou ovšem zasazeny dodatečné světlomety.

Zájemci si svůj vůz budou moct silně individualizovat. Bude tu tak hodně prostoru pro další terénní úpravy. Podle fotografií bude k mání i verze pick-up. Technické detaily vozu ještě pochopitelně neznáme. Automobilka ale poznamenala, že do nákladového prostoru se vejde jedna europaleta. K dispozici zatím nemáme ani fotografie interiéru, takže zatím nelze říct, jestli se inspirace defenderem promítla i do kabiny.

Grenadier teprve teď začíná tu opravdovou cestu k sériové výrobě. Cílem je ujet s ním 1,8 milionu testovacích kilometrů i v náročném terénu. Podle tvůrců má vůz zvládnout i ty nejnehostinější místa planety. Ceny zatím nejsou známy stejně jako datum uvedení na trh.

Doporučujeme

Články odjinud