Zaměstnanci kupují rostoucí společnost SmartEmailing

Společnost SmartSelling a.s., provozovatel oblíbeného nástroje pro e-mail marketing SmartEmailing, mění svou vlastnickou strukturu. Od původního majoritního vlastníka Davida Kirše kupují firmu zaměstnanci, v čele s CEO Kateřinou Fišerovou a vývojářem Martinem Strouhalem, kteří byli doposud minoritními vlastníky společnosti.

S meziročním růstem ve výši 150 % a více než 10.000 zákazníky je společnost tuzemským leaderem v oblasti e-mailingové komunikace.

Nástroj prochází v posledních dvou letech výraznou technologickou transformací.

Kateřina Fišerová, CEO společnosti a zároveň nová předsedkyně představenstva, říká: “SmartEmailing je moje srdeční záležitost a ruku v ruce s tím, jak se nám daří růst, rostla i naše chuť mít přímý dopad na to, kam se firma bude posouvat dále.”

Kromě zmíněné CEO a hlavního vývojáře se do odkupu firmy zapojila větší část stávajícího managementu, manažer klíčových zákazníků Vojtěch Bulíř, CFO Hana Marišlerová, CTO David Šarík, CSO Jan Keller, a vedoucí zákaznické podpory Markéta Danišová.

Růst firmy a změnu positioningu potvrzují i poslední klienti, které společnost SmartSelling a.s. získala v uplynulých měsících. Ať už se jedná o lídra na českém mediálním trhu, společnost Czech News Center nebo předního hráče v oblasti české e-commerce, Vivantis.

Kateřina Fišerová uzavírá: “Naším hlavním letošním cílem je plné spuštění pokročilého nástroje pro automatizaci komunikace. Ten jsme, stejně jako naši stávající aplikaci pro e-mail marketing, vybudovali jako vlastní spolehlivé řešení, které je otestované našimi klienty s obrovským množstvím dat a uživatelských účtů. Nyní testujeme poslední úpravy uživatelské přívětivosti spolu s několika významnými klienty. Chceme, aby automatizace byla dostupná klientům všech velikostí jako robustní a zároveň intuitivní alternativa zahraničních aplikací, na které je většinou nutné mít dedikovaný tým pro správu a ovládání.”

Další směřování firmy SmartSelling a.s. s novými vlastníky tak určitě půjde cestou automatizace, personalizace a predikce chování.

O společnosti:

SmartSelling a.s., provozovatel služby SmartEmailing, je tuzemská jednička v oblasti e-mail marketingu. Vlastní řešení pro e-mailing dnes používá více než 10.000 zákazníků. Patří mezi ně významné nadnárodní korporace jako Innogy, Wunderman, nebo ESET, lídři české e-commerce jako Heureka nebo PetCenter, i menší lokální firmy a podnikatelé. Služba SmartEmailing je integrovaná na mnoha e-shopových a účetních platformách, včetně jedničky na českém trhu, společnosti Shoptet.

SmartEmailing dbá na vysokou doručitelnost a v úzké spolupráci se společnostmi jako jsou Seznam nebo VirusFree se snaží o evangelizaci e-mailového marketingu bez spamu, jakožto velmi efektivního a významného komunikačního nástroje. Mimoto společnost poskytuje nástroj za dotovaných podmínek neziskovým organizacím jako jsou Člověk v tísni, Diakonie nebo Armáda spásy.

Pro své klienty SmartEmailing měsíčně rozešle více než 120 milionů e-mailů, průměrně tedy více než 2777 e-mailů každou minutu.