Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Herečka Kristen Bell šokovala: Její pětiletá dcera pořád nosí plenky, kritika přinesla změnu

Zdroj: archiv Kristen Bell
+ Dalších 6 fotografií
VÝCHOVA
Herečka Kristen Bell slaví dnes 40. narozeniny. Její mladší dcera Delta oslaví v prosinci 6. narozeniny. Donedávna nosila pleny, což její maminka neprozřetelně veřejně prozradila. Kritiku, kterou její vyjádření vyvolalo, nejprve odmítala, ale poté svůj postoj přehodnotila. Rodičovské metody Kirsten Bell a jejího manžela Daxe Sheparda jsou leckdy netradiční. Otec dvou holčiček se totiž nedávno nechal slyšet, že by nebyl proti, aby holky vyzkoušely lysohlávky, protože po nich vzrůstá kreativita.

Zhruba před měsícem se v podcastu Momsplaining herečka Kristen Bell, známá především ze seriálu Veronica Mars nebo jako hlas princezny Anny z Ledového království, v konverzaci se svými kamarádkami rozpovídala o tom, že její pětiletá dcera Delta stále ještě nosí plenky. Na jejím instagramovém profilu se vzedmula vlna kritiky. V negativních komentářích jí lidé dávali co proto. Herečka se sice bránila, že holčička nosí plenky jen na noc, ale i tak byla obviňována z ponižování své dcery a nesprávné výchovy.

Po kritice už dcera Kristen Bell plenky nenosí

Kristen Bell se zuby nehty bránila, že na plenách není nic ponižujícího a malý močový měchýř její dcery ještě není připraven na velkou desetihodinovou výzvu. "Každý jsme jiný. Moje dcera by se za pleny nestyděla, ani kdyby je musela nosit celý den. Je dostatečně sebevědomá a neví, proč by se kvůli něčemu takovému měla cítit špatně,“ rozohnila se herečka na svých sociálních sítích.

Později se jí ale zřejmě celá věc rozležela v hlavě a spolu s manželem, hercem Daxem Shepardem, začali situaci řešit trochu konstruktivněji. Malou Deltu nechají vždy během noci vyčůrat a noční nehody už jsou minulostí.

Kristen Bell ale přesto trvá na tom, že by se na děti nemělo tlačit a děti ani rodiče by se neměli stydět za to, když má dítě plenky ještě i v pokročilejším věku. "Někdy to prostě zabere víc času. Ale ještě nikdy jsem se nesetkala se středoškolákem, který by se počůrával," dodala herečka.

Raději lysohlávky než kokain

Že jsou výchovné metody manželského páru poněkud neortodoxní, bylo jasné už pár měsíců předtím, kdy Dax Shepard prohlásil, že je pro to, aby jeho děti vyzkoušely lysohlávky, tzv. magické houbičky. "Existuje spousta různých vědeckých studií, které zcela prokazatelně dokázaly, že přinášejí dlouhodobý prospěch, obzvlášť v oblasti kreativity," prohlásil herec. A zároveň dodal, že svým dcerám rozhodně raději doporučí, aby vyzkoušely houbičky, kouřily trávu a pily alkohol, než aby experimentovaly s kokainem nebo opiáty.

Bolestná zpověď Moniky Binias: S o 24 let mladším Petrem přišli o dítě. Bojovala i s tchyní