Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

20. 7. 2020 14:07

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Horolezkyně Klára Kolouchová se stane další tváří tuzemské kosmetické firmy. Byla chodící reklamou na Dermacol, ještě než jsme ji objevili, říká šéfka značky Věra Komárová.

Vizážistka, která stála u vzniku make-upů Dermacol, Olga Knoblochová, spolumajitelka a šéfka značky Věra Komárová, modelka Iva Kubelková, herečka Zdeňka Žádníková či influencerka Petra LovelyHair. To jsou hlavní tváře brandu Dermacol, k nimž se nově přidá manažerka a horolezkyně Klára Kolouchová. První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory na světě, se loni na legendární vrchol K2 vypravila dokonce s make-upem a rtěnkou české značky. O její výpravě jde 30. července do kin dokument K2 vlastní cestou.

„Vlastně byla chodící reklamou na nás ještě předtím, než jsme ji objevili, což se stalo právě díky traileru na dokument. Ona ukazuje, jak máme v Česku schopné a silné ženy, které dokáží úžasné věci a navíc jsou krásné a pečují o sebe,“ říká o ní v rozhovoru pro Marketing a Media Věra Komárová, ředitelka pro strategii a vývoj, která s manželem Vladimírem Komárem Dermacol vlastní a vede jako rodinnou firmu od roku 2002.

Kolouchová vystudovala školu obchodního managementu Anglo­American University v Praze. Dlouhodobě pracovala na manažerských pozicích ve Velké Británii. Jako horolezkyně má ve své sbírce celkem čtyři osmitisícovky. V roce 2007 jako první Češka vystoupala na Mount Everest. Když loni na třetí pokus uspořádala úspěšnou expedici na zmiňovanou horu K2, dosáhla jejího vrcholu jako teprve dvacátá žena na světě. Je vdaná a má dvě děti.

ČTĚTE TAKÉ
„Nabídky dostáváme každý den.“ Dermacol se rozhlíží po obchodu v centru Prahy

Kolouchová bude též hvězdou nové brandové kampaně, kterou Dermacol právě připravuje. Podle Komárové kampaň odstartuje na přelomu roku, kdy se bude blížit 55. výročí značky. „Je to krásný koncept spojený s přírodou,“ uvedla Komárová. Tou dobou už by mělo na všech výrobcích značky být i inovované logo Dermacol Prague, které firma postupně dává na všechny své produkty.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.