Výstaviště Praha přichází s novou vizuální identitou

úterý, 21. července 2020, 12:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pražské Výstaviště se pustilo nejen do rozsáhlé rekonstrukce, ale vytvořilo i novou vizuální identitu.

Zdroj: Výstaviště Praha

Zdroj: Výstaviště Praha

Výstaviště Praha prochází v současné chvíli rozsáhlou rekonstrukcí. Odtěženy byly různé betonové pozůstatky starých staveb, revitalizací prošly trávníky, nové podoby se dostalo cestám. Přibyla dětská lanová stezka, fitness či parkour. Nyní jsou na řadě i budovy, včetně té bývalé restaurace Bohemia. Novou podobu areálu doprovodí i nová vizuální identita, jež se promítne do navigačního a informačního systému i celkové komunikace.

Nová identita pracuje s nápisem „Na Výstavišti“, přičemž hlavní myšlenkou je z obecného označení prostoru vytvořit místní název s cílem vytvořit z Výstaviště synonymum místa, kde se vždy něco děje. Jejími autory jsou designéři Tereza Hejmová, Štěpán Malovec a Martin Odehnal.

Trička a tašky s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Trička a tašky s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Ukázka možné reklamy s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Ukázka možné reklamy s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Vizitky či hlavičkový papír s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Vizitky či hlavičkový papír s novou vizuální identitou, zdroj: Výstaviště Praha

Vítězný koncept vzešel ze soutěže, pořádané na začátku letošního roku, na novou vizuální identitu ve spolupráci s agenturou Czechdesign.

Přeměna všech materiálů, navigačního a informačního systému, plakátů, reklamních předmětů a mnoha dalšího bude probíhat po celý rok 2020.

-stk-