Nemusíte šlapat! A další výhody jízdy skútrem pohledem motocyklového odborníka Martina Trojana
Jakkoliv je automobil skvělý pomocník, někdy je rychlejší městská hromadná doprava. A když přijde na parkování v centru města, nejednomu řidiči stoupne tlak.
Automobil není levná záležitost, byť jde o ojetinu. Za nový skútr dáte podstatně méně, což platí také o náhradních dílech a servisu.
A když zohledníte nízkou spotřebu zhruba 3 litry benzínu na sto kilometrů, dojdete k závěru, že vám skútr z dlouhodobého hlediska ušetří spoustu peněz.
Jízda na skútru je vlastně dost podobná jízdě na kole. Se všemi výhodami i nevýhodami. Zásadní rozdíl asi je, že na skútru nemusíte šlapat!
Další výhody vysvětluje motocyklový odborník Martin Trojan:
Související
-
Motorky jsou naše holky. Na cestě je to nejdůležitější součást života, ona vás veze a dostane domů
Dnes vás čeká malý výlet do světa s našimi hosty Janem Zajíčkem a Vojtěchem Tůmou, kteří sedli na motorky a vydali se na ruský Dálný východ. A šťastně se také vrátili domů.
-
Od Laurinky po superbike. V Hořicích vás ohromí vývoj závodních motorek od roku 1902 dodnes
Před několika dny se v Hořicích jely tradiční závody 300 zatáček Gustava Havla a při této příležitosti zahájilo svou druhou sezónu Hořické muzeum motocyklových závodů.
-
První Češi dojeli na fichtlech až na Rudé náměstí. A proč se neviděli s Vladimírem Putinem?
Michal Franc a Martin Gregor se vrátili z Ruska, když dojeli jako první Češi na krásných Jawách 50 do Moskvy až na Rudé náměstí. Za 28 dní ujeli 5 800 kilometrů.
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka