Martin Ayrer povede nové Oddělení marketingu na Univerzitě Karlově

28. 7. 2020 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Univerzita Karlova se rozhodla posílit svoji marketingovou komunikaci. Nově vytvořila Oddělení marketingu, které bude mít na starosti přípravu komplexní marketingové strategie univerzity.

Vedením oddělení byl pověřen MgA. Martin Ayrer, který má na Univerzitě Karlově rovněž na starosti koordinaci strategické komunikace, vede několik komunikačních projektů a vyučuje na Fakultě sociálních věd předmět “Strategická komunikace”. 

Čtěte také:
Jiří Jelínek se stává šéfem DER Touristik pro východní Evropu

 Cesta je podle něj cíl a zůstat v pohybu je jediná možnost, jak přežít a profesně nezahynout. Zabývá se specifiky mediální, marketingové i PR komunikace. Vystudoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, obor Mediální komunikace a Tvůrčí psaní. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího České strany sociálně demokratické, tiskového mluvčího Ministerstva pro místní rozvoj a tiskového mluvčího Vlády ČR. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení