před hodinou | Petr Miler
Za absurdní a nesplnitelné označujeme německé záměry už déle než 10 let, Němci déle přesto déle než 10 let tvrdí, že je naplní. Teď už sami kapitulova...
včera | Petr Prokopec
Je to auto, které by svými parametry sneslo i srovnání se Superbem, přesto bude stát míň než Octavia v úplném základu. A pikantní je, že za ním stojí ...
včera | Petr Prokopec
Obě automobilky se chtěly držet rčení, že nepřítele si máte držet u těla ještě víc než svého přítele. Nakonec ale zjistily, že za jeden provaz táhnout...
včera | Petr Miler
Patálie Fordu s elektromobily jako by neznaly konce. Podobnými kroky si ale spíš jen přidělá další, než aby cokoli vyřešil, však takový Mustang Mach-E...
19.5.2024 | Petr Prokopec
Jako nezřídka okouzlí hodnotou za peníze, neboť přibližně to samé jako evropská a americká konkurence nabízí za poloviční peníze. Dokud ale bude jméno...
19.5.2024 | Petr Prokopec
Významný tento vůz není jen tím, že posouvá nabídku znovuzrozené automobilky do vyšších sfér, pozornost si zaslouží také pozadí jeho příchodu. Rusové ...
18.5.2024 | Petr Prokopec
Představuje to zdvojnásobení dosavadních investic, což ve stínu aktuálního vývoje trhu nedává vůbec žádný smysl. Je hezké, že utracené peníze mají při...
18.5.2024 | Petr Miler
Podceňovat čínskou konkurenci není radno už proto, že se dnes nebojí absolutně ničeho. Přestanete vyrábět mnohaválcové spalovací motory a na trhu je o...
18.5.2024 | Petr Prokopec
Působí to jako hloupost, neboť právě u výkonnějších turboaut vývoj už léta míří směrem k pohonům všech kol a automatům. A tato kombinace je už pěkných...
17.5.2024 | Petr Prokopec
Uspět doma v Číně a pak expandovat do světa, takový byl dosavadní přístup čínských automobilek. Aiways to chce změnit, nejsme si ale jisti, zda zrovna...
17.5.2024 | Petr Prokopec
Nejedna významná automobilka už své ambiciózní elektrické strategie přehodnotila, Jaguar nikoli. Ten stále počítá s tím, že příští rok skončí se spalo...
17.5.2024 | Petr Miler
Nizozemsko čeká ještě dlouhá cesta, první kroky správným směrem ale byly učiněny. Nizozemci v loňských volbách odmítli další posun směrem k progresivi...
17.5.2024 | Petr Prokopec
Na první pohled bude vypadat jako auta ze „staré školy” a tušíme, že náhoda to nebude. Vzhledem k současným náladám není důvod upozorňovat na podstatu...
17.5.2024 | Petr Prokopec
Vzhledem k pozadí jeho vzniku nebylo od věci čekat, že už se do prodeje nevrátí, ale nakonec se to stalo. Lada Largus alias přeznačkovaná Dacia Logan ...
17.5.2024 | Petr Miler
Jen pomalu a neochotně si Volkswagen připouští svá dřívější selhání, nakonec mu ale nic jiného nezbývá. I když už před třemi roky vyhlásil elektrický ...
16.5.2024 | Petr Prokopec
Kolik automobilek si dnes vůbec troufá nabídnout auto tohoto typu? Číňané jako by neměli hranic a neznali dna pokladen, i do tohoto segmentu se pouští...
16.5.2024 | Petr Prokopec
Nepochybujeme o tom, že to bude zajímavé auto, už teď ale některé zmínky o něm vyvolávají jistou hořkost v ústech. Má dostat jméno, které nemá nic spo...
16.5.2024 | Petr Prokopec
Není zase tak těžké pamatovat časy, kdy Golf GTI startoval na 614 tisících Kč, bylo to docela nedávno a šlo v principu o stejné auto, které je v nabíd...
16.5.2024 | Petr Miler
Mizerné přijetí, mizerné prodeje, mizerné zůstatkové hodnoty... Našli bychom jen málo toho, co v případě modelů EQ vyšlo Mercedesu podle plánu. Není t...
15.5.2024 | Petr Prokopec
Světla drahých německých limuzín platí dlouhodobě za absolutní světovou špičku a nezdá se být možné, že by zrovna Rusové v této době nabídli něco lepš...