Pryč je lví hlava, kterou přesně před třinácti lety představilo její tehdejší vedení. Zvířecí motiv nahrazuje logo, které mu předcházelo a s nímž Pražané slavili první extraligový titul v roce 2003 i další úspěchy.
„Cílem je více se přiblížit tradiční slávistické značce,“ stojí v tiskovém prohlášení. Nový znak oplývá jednoduchostí, graficky je oproti tomu někdejšímu vylepšený a skládá se jen ze dvou barev - červené a bíle.
Umístěný bude uprostřed dresu, jenž už nebude sešívaný jako ve fotbale, ale bude oplývat jednoduchostí ve dvou barevných variantách. Dominantním prvkem nové vizuální identity je také hvězda, která se prolíná celou klubovou historií. Záměrem bylo nové dresy co nejvíce přiblížit těm, které nosili zakladatelé hokejové Slavie.
Slavia zároveň představila nový slogan „Hluboko kořeny, vysoko cíl“, který by dle vyjádření představitelů klubu měl tým provázet na cestě ke splnění dlouhodobých vysokých cílů. Tím hlavním je návrat do extraligy, z níž Pražané sestoupili před pěti lety.