Hlavní obsah

Cenu Lukáše Přibyla obhájila Sparta, rival z Edenu skončil druhý

Aktualizováno

Ligová fotbalová asociace uzavřela specifickou minulou sezonu i na poli klubového marketingu a PR. Ocenění pro nejlepší práci s fanoušky si stejně jako v minulém roce odnáší Sparta Praha. Letos se nově udělují Ceny Lukáše Přibyla i v doprovodných kategoriích.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Fanoušci Sparty Praha během utkání s Příbramí.

Článek

Také ve složitých podmínkách, kdy na téměř polovinu zápasů nemohly kluby zvát své fanoušky na stadiony, vznikla celá řada zajímavých a kvalitně realizovaných projektů.

„Ve všech oblastech jsme u klubů zaznamenali posun, což nás těší. Díky Ceně Lukáše Přibyla tak můžeme ukázat, že české kluby mají kvalitní pracovníky ve svých marketingových a komunikačních odděleních. Tradiční anketa je oceněním jejich práce, která není tolik viditelná, ale k fotbalu a sportu obecně patří čím dál víc," poukazuje Daniel Hajný, marketingový ředitel LFA.

V hlasování odborníků nakonec získala nejvíce hlasů Sparta Praha, která tak zopakovala prvenství z minulého roku. V těsném závěsu na druhé příčce skončil odvěký rival z Edenu a na pomyslném podiu doplnili pražské kluby Bohemians 1905.

Konečné pořadí ankety Cena Lukáše Přibyla za sezonu 2019/20:
1. AC Sparta Praha63 bodů
2. SK Slavia Praha52
3. Bohemians Praha 190536
4. FC Viktoria Plzeň32
5. SK Sigma Olomouc12

Reklama

Související témata: