Dokumentární stanice „ID“ představila nový vizuál, uvedla ho ve Spojených státech

14. srpen 2020

V nové kampani, kterou stanice ID spustila ve Spojených státech, chce Discovery zdůranit, že diváci nesledují vymyšlené příběhy, ale rekonstrukce skutečných zločinů, které se staly. V kampani je zdůrazněn zejména premiérový obsah.

Dokumentární stanice „ID“, která patří do portfolia tematických kanálů společnosti Discovery, uvedla v uplynulých týdnech novou verzi svého vizuálu včetně loga. Novinka, na kterou upozornil portál Broadcasting+Cable, je dostupná prozatím ve Spojených státech. Pokud by Discovery počítala s nasazením nového vizuálu i na další trhy, nutně to neznamená, že musí přijít okamžitě. Jak ukázala praxe, může k němu dojít dokonce i s několikaletým odstupem. Nové motto stanice lze volně přeložit jako: „Pouze nesledujte, buďte svědky.“

V nové kampani, kterou stanice ID spustila ve Spojených státech, chce Discovery zdůranit, že diváci nesledují vymyšlené příběhy, ale rekonstrukce skutečných zločinů, které se staly. V kampani je zdůrazněn zejména premiérový obsah. Stanice nově používá ve vysílání označení jako „An ID original“, tedy originální produkce, nebo „Next Up“ – Následuje. Logo ID zároveň vystoupilo z animované krychle a jsou použitá pouze samotné písmena, která jsou však jakoby useknutá, což podtrhuje kriminální zaměření samotné stanice.

autor: lukpo

Související