E-shopy zatím patří mezi hrstku vítězů současné koronakrize. Většina kamenných prodejen byla po dva měsíce nouzového stavu nuceně zavřená. Velkou část jejich byznysu tak přebraly právě internetové obchody, které mohly prodávat bez přerušení a díky tomu si polepšily až o desítky procent.

To platí i pro Datart, který je za Alzou a Mall.cz trojkou českého e-commerce trhu. Oproti nim se Datart vedle e-shopu hodně spoléhá na kamenné prodejny, které mu před krizí přinášely dvě třetiny tržeb. S uzavřením obchodů firma s příjmy ze sítě kamenných poboček počítat nemohla.

"Ztráty ale pokryl e-shop, který v krizi výrazně posílil," říká František Mikoška, obchodně-marketingový ředitel skupiny HP Tronic, jež Datart vlastní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se