„Dopravce předložil nový jízdní řád, který vychází ze zrcadlového modelu dvou linek. Optimalizována je především trasa na Duklu při zachování celkové návaznosti na vlakové spoje. Samozřejmě je při optimalizaci jízdního řádu brán zřetel na vytíženost jednotlivých spojů,“ informovala ústecká radnice. Počítá s tím, že se roční náklady budou po odpočtu příjmu z jízdného pohybovat kolem 4,5 milionu korun (provoz jedné linky stál přes dva miliony korun). Po vyhodnocení zájmu může být jízdní řád ještě čtvrtletně upravován.

Provoz MHD byl v Ústí nad Orlicí zahájen v září 2017. Průměrný měsíční počet cestujících se zvyšuje. V prvním roce činil v průměru 5727 cestujících, ve druhém 7563 cestujících a ve třetím 6849 cestujících s tím, že tento rok zahrnuje statistiku za deset měsíců (září 2019 až červen 2020) a je výrazně ovlivněn omezením dopravy a celkově cestováním v období nouzového stavu. Za tři uplynulé roky přepravila MHD zhruba 230 tisíc cestujících.